ترامپ: لیاقت دور سوم ریاست جمهوری را هم دارم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس جمهور آمریکا از تمایلش برای نامزد شدن برای سومین دور متوالی در انتخابات سال 2024 صحبت و استدلال کرد: به خاطر نحوه رفتاری که با ما شد من لیاقتش را دارم!

ترامپ: لیاقت دور سوم ریاست جمهوری را هم دارم

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا طی یک تجمع انتخاباتی در مینتن نوادا گفت مایل است برای سومین بار هم در انتخابات سال 2024 نامزد ریاست جمهوری گردد.

او به جمعیت صدها نفر از حامیانش که اکثرشان ماسک نداشته و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت ننموده بودند، گفت: 52 روز دیگر قرار است ما در نوادا پیروز شویم و ما قرار است برنده چهار سال ریاست جمهوری دیگر در کاخ سفید شویم.

این رئیس جمهور آمریکا گفت: و بعد از آن ما مذاکره خواهیم کرد، درست است؟ چون ما احتمالا به سبب چگونگی رفتاری که با ما شد لیاقت یک چهار سال دیگر را بعد از آن دور داریم!

ترامپ چند بار گفته خواهان حضور در ریاست جمهوری برای بیش از دو دور است که این صحبت زنگ خطر را برای منتقدانی که تمایل او به نقض محدودیتهای قانون اساسی را جدی می گیرند، به صدا در آورده است.

او ماه گذشته میلادی هم صحبتهای مشابهی در تجمعی در اوشکوش ویسکانسین مطرح نموده و گفت: ما قرار است برنده یک دور چهار سال دیگر هم بشویم و بعد از آن هم به دنبال چهار سال دیگر خواهیم بود زیرا آنها از کمپین من جاسوسی کردند. ما باید یک چهار سال را بازتکرار کنیم!

اما ترامپ همچنین ادعا کرد که در صحبتش در مورد رسیدن به ریاست جمهوری برای بیش از دو دوری که قانون اساسی آمریکا مجاز نموده، شوخی می نماید.

در نوامبر 2018 این رئیس جمهور آمریکا بعد از ضبط شدن صدایش در حال تحسین شی جینپینگ، رئیس جمهور چین به خاطر حذف محدودیت دورهای ریاست جمهوری در قانون اساسی کشورش مجبور شد تایید کند که خواهان دور ریاست جمهوری اضافی تر نیست.

بعد از انتشار آن کلیپ ترامپ به کریس والاس مجری فاکس نیوز گفت، به دنبال اصلاح قانون اساسی که به او اجازه سومین دور متوالی ریاست جمهوری را بدهد، نیست. او گفت: من فکر می کنم محدودیت هشت ساله برای ریاست جمهوری چیز خوبی است و چیز بدی نیست.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40435

به "ترامپ: لیاقت دور سوم ریاست جمهوری را هم دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: لیاقت دور سوم ریاست جمهوری را هم دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید