تزیین اتاق عقد با ایده های جذاب و ساده

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تزیین اتاق عقد به طوری که جدید و خاص دیده گردد واقعا کار گیج کننده ای است. با توجه به ایده های بسیار فراوانی که در اینترنت و آلبوم های عکس وجود دارد، انتخاب استایل مخصوص به خودتان گاهی اوقات آدم را سردرگم می نماید. اما با دانستن برخی نکات کلی تصمیم گیری، کار انتخاب استایل خیلی راحت می گردد. بنابراین اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که نمی دانید کدام استایل را انتخاب کنید، ما اینجاییم که به شما یاری کنیم. لطفا تا سرانجام همراه ما باشید.

تزیین اتاق عقد با ایده های جذاب و ساده

اما قبل از اینکه آغاز کنیم،ذکر یک نکته خالی از لطف نیست. ابتدا تعیین کنید که مراسم عقد را در چه محلی قرار است برگزار کنید. اگر در تالار عروسی یا مکان های عمومی است، شاید بعضی از صاحبان اجازه انجام بعضی تزیینات مثل استفاده از میخ و پونز را ندهند. اگر هم قرار است در خانه برگزار گردد، محل را دقیق آنالیز نموده و با واقع بینی ایده هایی را که مناسب محل شماست برگزینید.

آویزان کردن لامپ های رشته ای

هیچ چیز مانند نورپردازی نمی تواند یک فضا را رمانتیک و عاشقانه نشان دهد. لامپ های رشته برای ایجاد چنین فضایی بسیار مناسب هستند. حتی اگر در خانه یا محیطی سربسته جشن را برگزار می کنید، حتی الامکان مقداری لامپ های رشته ای را در اطراف اتاق عقد آویزان کنید. در حقیقت نورپردازی با لامپ های رشته ای یکی از ترندهای جدید تزیین اتاق عقد در سال جدید است. حال برای اینکه فضا را خاص تر جلوه دهید، اضافه کردن تعدادی شمع دکوری زیبا ایده هوشمندانه ای خواهد بود. این کار نیازی به خرید لامپ رشته ای ندارد، فروشگاه هایی هستند که لامپ های رشته ای را با قیمت مناسب اجاره می دهند. البته برای خرید شمع دکوری باید مقداری هزینه کنید.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

صندلی مهمانان

برای تزیین اتاق عقد باید توجه خاصی هم به صندلی های مهمانان داشته باشید، سعی کنید همواره جای کافی برای نشستن مهمانان در اتاق فراهم باشد، این موضوع بسیار مهم بوده و بنوعی احترام شما به مهمانان تان را نشان می دهد. برای جذابیت بیشتر دکوراسیون سعی کنید از صندلی های راحتی تک نفره با استایل و رنگ های مختلف بهره ببرید. البته هر چه رنگ صندلی به تم رنگی اتاق نزدیک تر باشد زیباتر خواهد بود. بنابراین به صندلی های اتاق بنوعی بعنوان عنصر کامل نماینده دکوراسیون فکر کنید.

تزیین پذیرایی عروس مطابق مد روز مخصوص زوج های جوان

پارچه بندی سقف

در تزیین اتاق عقد اصلا نباید اثرگذاری پارچه های تزیینی را دست کم گرفت. وقتی سقف اتاق عقد را با پارچه تزیین می کنید، اتاق حالتی لوکس و مجلل پیدا می نماید. برای اینکه فضا رسمی تر دیده گردد، بهتر است رنگ پارچه ها سفید باشد. البته از آنجایی که پارچه های تزیینی سقف خیلی جلب توجه می نمایند، بهتر است دکوراسیون باقی اتاق را ساده و مینیمال نگه دارید. همچنین برای تاثیرگذاری بیشتر، بهتر است لامپ های رشته ای را پشت پارچه ها نصب کنید تا نور آنها با لطافت بیشتری در فضا پخش گردد.

فانوس کاغذی

برای اینکه اتاق عقد حال و هوایی خیالی و شگفت انگیز داشته باشد، آویزان کردن چند عدد فانوس کاغذی در سرتاسر اتاق ایده بسیار جالبی خواهد بود. فانوس های کاغذی همانند لامپ های رشته ای و شمع، نور بسیار لطیفی در فضا پخش می نمایند که حسی دلپذیر و گرم در مهمانان ایجاد خواهد نمود.

30 مدل سرویس خواب عروس و داماد عاشقانه ، راحت و شیک

تزیین با کیک عقد و عروسی

کیک عقد و عروسی فقط یک دسر ساده نیست. هر چه جلوتر می رویم افراد بیشتری به اهمیت کیک در تزیین اتاق عقد پی می برند. فارغ از ازینکه کیک تان چند طبقه خواهد بود، طرح کیک همواره از اول مراسم تا زمانی که میل گردد، جلوی دید همگان قرار خواهد گرفت و نظرات دیگران را به خود جلب خواهد نمود. بنابراین هنگام سفارش کیک حتما تاکید ویژه ای بر روی طرح و نقش روی کیک داشته باشید. برای طرح های ساده خودتان هم می توانید با تهیه نماینده کیک همکاری نموده و طرح مد نظر خودتان را بر روی کیک بیاندازید.

صندلی عروس و داماد

صندلی عروس و داماد اولین چیزی است که مهمانان متوجه آن خواهند شد، بنابراین باید به این قسمت توجه ویژه ای داشته باشید. میز و صندلی جزء مهمترین اجزای صندلی عروس و داماد هستند و بهتر است متفاوت از سایر از اجزای دکوراسیون انتخاب شوند. برای دکوراسیون های ساده نیازی نیست خیلی حساسیت بخرج دهید، وقتی میز و صندلی خاص و زیبا باشند با چند عدد گل، شمع و جاشمعی هم می توان دیزاینی بسیار شیک و لوکس ایجاد کرد. برای تاثیرگذاری بیشتری می توانید گلبرگ های رنگارنگ گل های رز و مریم و یاس و … را در اطراف میز و صندلی به صورت درهم پخش کنید.

آویزان کردن گل

گل فقط برای تزیین روی میز نیست، آویزان کردن گلدان های زیبا با گل های رنگارنگ بعد جدیدی به فضا بخشیده و آنرا بسیار صمیمی، خاص و دوست داشتنی نشان می دهد.

دکوراسیون سالن زیبایی خود را اینگونه چیدمان کنید

حروف تکی اسم عروس و داماد

تزیین اتاق عقد با حروف تکی اسم عروس و داماد در اندازه عظیم یکی از ایده های جدید در طراحی و دیزاین این اتاق است. همانطور که می دانید امروزه دکوری های حروف تکی اسم بسیار معروف شده اند بنابراین جای تعجبی ندارد از چنین دکوری زیبایی برای نشان دادن اسم عروس و داماد به همه مهمانان در مهم ترین شب زندگی شان استفاده کرد. اگر اتاق تان عظیم است، استفاده از حروف عظیم باعث می گردد به خوبی فضاهای خالی اتاق پر شوند. البته بجای اسم عروس و داماد از کلمات دیگر مثل خوش آمدگویی نیز می توانید بهره ببرید. خوشبختانه مراکزی وجود دارند که این حروف را اجاره می دهند، در نتیجه نیازی به خرج هزینه اضافی نیست.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: اتاق
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 51236

به "تزیین اتاق عقد با ایده های جذاب و ساده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزیین اتاق عقد با ایده های جذاب و ساده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید