تفریحات هیجان انگیز کیش

به گزارش مجله یک کامپیوتر، جزیره زیبای کیش یکی از عظیم ترین قطب های گردشگری ایران است. این جزیره که در کنار آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است از امکانات بالایی برای تفریح و تفریح مسافران و گردشگران برخوردار است. جاذبه های طبیعی در کنار ورزش ها و تفریحات آبی و رستوران ها و هتل های مجلل فضای دنج و آرامش بخشی را برای یک تفریح چند روزه در این شهر رویایی برای شما فراهم نموده است.

تفریحات هیجان انگیز کیش

اگر قصد سفر دارید در تهیه بلیط هواپیما تهران به کیش مخصوصا در فصول سرد سال درنگ نکنید. این جزیره تمامی نیازهای شما را برای یک سرگرمی دلچسب برآورده می نماید.

اگر اهل هیجان هستید و قصد دارید تمامی سرگرمیات مجذوب نماینده کیش را تجربه کنید با ما همراه باشید.

غواصی

تماشای دنیای زیر آب همیشه یکی از هیجان انگیزترین سرگرمیات منطقه ها ساحلی است. در کیش سایت های زیادی برای گردشگران عزیزی که قصد غواصی دارند وجود دارد. سایت کشتی یونانی، سمبارون و کشتی داما ایام زیادی در سال آماده غواصی هستند. البته برخی از منطقه ها با توجه به شرایط آب و هوایی ممکن است در برخی فصول غیرقابل استفاده باشند.

اگر به غواصی علاقه دارید باید بدانید که سواحل شرقی جزیره کیش به دلیل وجود مرجان ها تماشایی تر هستند. دنیای زیرآب و تماشای موجودات دریایی سرگرمیی لذت بخش و تجربه ای منحصر به فرد برای شما خواهد بود. در برخی از سایت های غواصی جزیره کیش امکانات جالبی مثل نایت دایو (غواصی در شب)، اسنورکلینگ (غواصی در سطح آب) و عکاسی از موجودات دریایی هم وجود دارد که سرگرمی شما را هیجان انگیزتر خواهد نمود.

اسکوتر غواصی

علاوه بر شیوه سنتی غواصی امروزه روش های دیگری برای تماشای دنیای زیرآب وجود دارد. اسکوتر زیرآبی یا اسکوتر غواصی وسیله ای مهیج و جالب برای حرکت در زیر آب است. این وسیله که مانند زیردریایی است بدون مهارت خاصی قابل کنترل بوده و هر فرد با پوشیدن لباس مخصوص غواصی می تواند در زیرآب حرکت کند و از زیبایی های دنیا زیر آب لذت ببرد.

شاتل

طبیعی است که در یک شهر ساحلی انواع سرگرمیات آبی هیجان انگیز وجود داشته باشد. شاتل سواری بر روی آب های نیلگون خلیج فارس یکی از سرگرمیات هیجان انگیزی است که توصیه می کنیم حتما آن را تجربه کنید. شاتل نوعی تیوپ است که با یک طناب به قایق موتوری وصل شده و با سرعت زیادی به وسیله قایق کشیده می گردد. خنکای آب و سرعت نسبتا زیاد قایق باعث مجذوب نمایندهیت هرچه بیشتر این سرگرمی می گردد.

بنانا

بنانا یکی دیگر از سرگرمیات آبی مشابه شاتل بوده که تنها در نوع تیوپ فرق دارد. تیوپی که برای این ورزش استفاده می گردد شبیه موز است به همین دلیل آن را بنانا نام گذاری نموده اند.

در بنانا هم چندین نفر روی تیوپ سوار می شوند و با قایق کشیده می شوند. در این سرگرمی هیجان و لذت زیادی وجود دارد که روز شما را زیباتر می نماید.

پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن، اولین پارک آبی روباز ایران، که در جزیره زیبای کیش واقع شده است محیطی را فراهم نموده که هم آقایان و هم بانوان بتوانند در روزهای متفاوت هفته از آن استفاده نمایند. این پارک دارای سرسره ها و برج های مجذوب نمایندهی بوده که می توانید یک روز کامل در آن به سرگرمی بپردازید.

داخل پارک هم رستوران و کافی شاپ وجود دارد که اگر ساعات طولانی در پارک بودید به راحتی بتوانید از امکانات آن بهره مند شوید.

جت اسکی

یکی از سرگرمیات بسیار مهیج و مفرح جزیره کیش جت اسکی است. این وسیله که مانند یک موتور برروی آب حرکت می نماید سرعت بالایی داشته و باعث ترشح آدرنالین در بدن می گردد.

هر شخص می تواند به تنهایی سوار بر این وسیله شده و برروی آب های خلیج فارس با سرعت حرکت کند.

فلای برد

فلای برد یکی از سرگرمیات و بعلاوه ورزش های بسیار مجذوب نماینده جزیره کیش است. این وسیله جالب که به جت اسکی متصل می گردد فرد را با فشار آب تا ارتفاع حدود 12 متری بالا میبرد.

لذت پرواز برروی دریا را می توانید با این وسیله هیجان نگیز تجربه کنید. امروزه فلای برد به اسم یک ورزش حرفه ای شناخته می گردد و عده زیادی به این ورزش رو آورده اند.

عده زیادی از گردشگران جزیره کیش را به دلیل سرگرمیات آبی آن انتخاب می نمایند و یا برای تماشای خلیج فارس قصد تهیه بلیط هواپیما چارتر به مقصد کیش را دارند. در واقع باید گفت این جزیره در انواع سرگرمیات آبی در ایران زبانزد بوده و همه نوع سلیقه ای را پوشش می دهد اما باید بدانید که سرگرمیات کیش تنها به سرگرمیات آبی محدود نمی گردد و امکانات جالب دیگری وجود دارد که می توانید در طول سفر از آن ها استفاده نموده و روزهای شادی برای خود و همسفرانتان رقم بزنید.

قلعه وحشت

یکی از سرگرمیات نو و ترسناک کیش قلعه وحشت است. قلعه وحشت کیش محیطی جالب برای تجربه هیجانات فراوان بوده و آدرنالین خون شما را بالا می برد. درون این قلعه اتفاقات ترسناکی رخ می دهد و مدت حدودا ده دقیقه شما و همراهانتان با اتفاقات جالبی رو به رو خواهید شد. لیدر در تمام قسمت های قلعه کوشش می نماید که همراه شما باشد پس از او فاصله نگیرید.

در طول این ماجراجویی کوتاه هیجانات مجذوب نماینده و منحصر به فردی را تجربه خواهید کرد که فراموشتان نمی گردد.

سافاری

شاید برایتان جالب باشد که علاوه بر سرگرمیات آبی تجربه های هیجان انگیز دیگری هم در شهر زیبای کیش تجربه کنید. سافاری یا همان گشت و گذار در بیابان ها با ماشین های مخصوص یک تجربه نادر و مجذوب نماینده برای شما و خانواده تان خواهد بود.

در تورهای سافاری گردشگران بر خودروهای شاسی بلند آفرود مثل لندکروز و اف جی کروز سوار می شوند و در بیابان ها و صحراها به گردش می پردازند. در این سفر کوتاه هم می توانید با اقلیم صحرا آشنا می شوید و هم هیجان زیادی را تجربه کنید.

باگی

در میان سرگرمیات بیابانی و ساحلی باگی یکی از محبوب ترین و مجذوب نماینده ترین سرگرمیات است. این وسیله نقلیه که یک وسیله موتوری است دارای چرخ هایی عظیم بوده و برای اهدافی مثل ماجراجویی ساخته شده است.

این وسیله مجذوب نماینده و مهیج می تواند در تپه های شنی، بیابان ها و سواحل به راحتی حرکت کند و به وسیله میله هایی امنیت مسافر را حفط کند.

بانجی جامپینگ

هیجان و اضطراب موجود در این سرگرمی نیازی به شرح ندارد. بانجی جامپینگ از جمله سرگرمیات محبوب در همه جای دنیا است. در جزیره کیش بانجی جامپینگ با ارتفاع های 40 و 60 متری برای علاقه مندان وجود دارد. اگر علاقه به این سرگرمی هیجان انگیز دارید بانجی جامپینگ کیش گزینه ای مناسب و استاندارد برای تجربه است.

جایروکوپتر

اگر به پرواز علاقه دارید جایروکوپتر یکی از گزینه های انتخابی شما در جزیره کیش خواهد بود. این وسیله که شباهت زیادی به هواپیماهای دونفره دارد در ارتفاع کمی پرواز نموده و یک سرگرمی جالب و دوست داشتنی برای خانواده ها است.

برای استفاده از آن کافی است به باند گلایدر در فرودگاه بین المللی کیش مراجعه کنید و از یک پرواز چند دقیقه ای لذت ببرید.

سرگرمیات بالا تنها بخشی از سرگرمیات موجود در جزیره زیبای کیش است. جنگ ها و کنسرت های مجذوب نماینده، بازارها و مجتمعات تجاری، دوچرخه سواری و بازدید از خود شهر هم از جمله سرگرمیاتی هستند که در طول روز یا شب می توانید به آن ها بپردازید و لذت ببرید.

برای سفر به جزیره کیش پیشنهاد می کنیم تور کیش را از بازار مجازی سفرمارکت رزرو کنید و یا ارزانترین بلیط کیش چارتر را از سفرمارکت تهیه کنید تا بدون سردرگمی و با امنیت خاطر سفر خوشی در کنار دوستان یا خانواده خود داشته باشید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: همگردی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 61601

به "تفریحات هیجان انگیز کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات هیجان انگیز کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید