کوشش مردان کاتا برای مدال برنز، بانوان کاتارو هم حذف شدند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، در شروع روز سوم از بیست و چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی دنیا مبارزات بخش کاتای تیمی انجام شد. تیم مردان ایران بعد از یک دور استراحت با ترکیب ابوالفضل شهرجردی, علی زند و میلاد دلیخون در اولین مبارزه خود روسیه را 4 بر یک شکست داده و در مبارزه دوم 5 بر صفر برابر اسپانیا دارنده نشان برنز دنیا بازنده تاتامی را ترک کرد.

کوشش مردان کاتا برای مدال برنز، بانوان کاتارو هم حذف شدند

با صعود اسپانیا به دیدار نهایی، مردان کاتای ایران به گروه شانس مجدد رفته و برابر کویت به برتری 3 بر 2 دست یافته و روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به دیدار ترکیه خواهند رفت.

تیم بانوان ایران هم با ترکیب شادی جعفری زاده، نجمه قاضی زاده و الناز تقی پور دور نخست استراحت داشت و سپس 5 بر صفر نتیجه را ترکیه واگذار کرد با نرسیدن ترکیه به دیدار نهایی، بانوان ایران از دور مسابقات حذف شدند.

تیم ملی کاراته ایران با صعود توسط سجاد گنج زاده و بهمن عسگری به دیدار نهایی شانس کسب دو مدال طلا، و توسط پورشیب، درفشی پور، سارا بهمنیار و تیم کاتای مردان شانس کسب چهار مدال برنز را دارد.

ضمن اینکه تیم کاتای بانوان (شادی جعفری زاده، نجمه قاضی زاده و الناز تقی پور) فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در کاتای تیمی و انفرادی، حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، فاطمه چالاکی، امیر مهدیزاده و رزیتا علیپور هم در کومیته انفرادی از دور مسابقات حذف شده اند.

این دوره از مسابقات سه شنبه 15 آبان ماه با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور به میزبانی اسپانیا در سالن ویزینک شهر مادرید شروع شده وتا عصر یکشنبه 20 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2275

به "کوشش مردان کاتا برای مدال برنز، بانوان کاتارو هم حذف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش مردان کاتا برای مدال برنز، بانوان کاتارو هم حذف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید