کاراته قهرمانی دنیا، نشان ارزشمند برنز بر گردن سارا بهمنیار

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سارا بهمنیار با برتری در دیدار رده بندی وزن 50- کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

کاراته قهرمانی دنیا، نشان ارزشمند برنز بر گردن سارا بهمنیار

به گزارش خبرنگاران، پنجمین روز از بیست وچهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی دنیا که از روز سه شنبه 15 آبان با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور در سالن 15 هزار نفری ویزینک مادرید شروع شده بود، امروز با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال اوزان مختلف دنبال شد و سارا بهمنیار با برتری در دیدار رده بندی وزن 50- کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در دیدار رده بندی وزن 50- کیلوگرم، سارا بهمنیار به مصاف تاتیانا ریبالچنکو از روسیه رفت و با ارائه عملکردی بسیار خوب با نتیجه 5 بر صفر به برتری دست یافت تا به مدال برنز دست پیدا کند.

بهمنیار در بیست و چهارمین دوره مسابقات دنیای کاراته ابتدا در مرحله نخست با نتیجه 8 بر صفر از سد ویکا کریستین از لیتوانی عبور کرد. او در دور دوم نیز پس از تساوی صفر صفر مقابل ران ران لی دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا در سال 2018 در هانتی (با رأی داوران) به برتری رسید. قهرمان شایسته کشورمان در دیدار سوم نیز با نتیجه 3 بر یک مقابل آیچا سایا دارنده مدال نقره قهرمانی آفریقا در سال 2018 پیروز شد تا به دور چهارم صعود کند.

بهمنیار در این مرحله نیز به مصاف سراب اوزچلیک قهرمان دنیا در سال 2014 و دارنده مدال های طلا، نقره و برنز اروپا پیکار کرد که در دیداری نزدیک و نفسگیر با نتیجه 3 بر 2 مغلوب کاراته کای باتجربه ترک شد. با صعود کاراته کای ترکیه ای به دیدار نهایی، بهمنیار شانس خود را در جدول شانس مجدد امتحان خواهد نمود. بهمنیار در جدول شانس مجدد با برتری 2 بر صفر مقابل جلنا میلوچویچ به دیدار رده بندی رسید.

پیش از این و در رقابت های امروز، کاراته ایران در وزن 84+ کیلوگرم توسط بهمن عسگری به مدال طلا، سجاد گنج زاده به مدال نقره و ذبیح الله پورشیب به مدال برنز دست یافته بود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2315

به "کاراته قهرمانی دنیا، نشان ارزشمند برنز بر گردن سارا بهمنیار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته قهرمانی دنیا، نشان ارزشمند برنز بر گردن سارا بهمنیار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید