سان اکسپرس ایرلاین ارزان قیمت ترکیه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، درباره هواپیمایی سان اکسپرس

سان اکسپرس(SunExpress) ، هواپیمایی ارزان قیمت ترکیه، با کد یاتا XQ در سال 1989 با سرمایه گذاری مشترک هواپیمایی لوفت هانزا و ترکیش ایرلاینز تاسیس شد، و از آن موقع تاکنون به عنوان ایرلاینی ایمن و مجهز و راحت، موقعیت خود را در اروپا گسترش داده است و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین ایرلاین ها در ترکیه و آلمان پروازهایی را به سراسر دنیا انجام می دهد. سان اکسپرس سالیانه 9 میلیون مسافر را جابجا می نماید. و معتقد است بدون همکاری و داشتن روابط نزدیک با مجریان تورهای مسافرتی، آژانس های مسافرتی، و مشتریان وفادار، نمی تواند به اهداف خود برسد.

سان اکسپرس ایرلاین ارزان قیمت ترکیه

دفتر مرکزی و قطب اصلی سان اکسپرس فرودگاه آنتالیا و در منطقه ریویرا است. مقر مهم دیگر آن، فرودگاه عدنان مندرس شهر ازمیر است. سان اکسپرس از 21 فرودگاه ترکیه و بیش از 15 فرودگاه در آلمان به سراسر دنیا پرواز دارد. بیش از 4000 پرسنل در خدمت این شرکت هواپیمایی هستند. سان اکسپرس ایرلاینی پیروز و رو به رشد است.

در حال حاضر، سان اکسپرس بیش از 1200 پرواز در هفته انجام می دهد. این ایرلاین میخواهد تا سهم بازار خود را در بیش از 80 مقصد در ترکیه و 20 کشور در اروپا و آفریقای شمالی گسترش دهد. به این ترتیب برنامه این ایرلاین با ایجاد مقاصد بیشمار در محدوده مدیترانه، مصر، بلغارستان، و دریای سرخ تکمیل خواهد شد.

ناوگان هوایی

در حال حاضر، ناوگان هوایی سان اکسپرس با 75 فروند هواپیما در ناوگان خود یکی از مدرن ترین هواپیماها را در سراسر اروپا دارد. این ناوگان شامل 68 فروند هواپیمای بوئینگ B737-800 و 7 فروند ایرباس A330-200 می باشد. اولین هواپیمای B737-MAX 8 سال جاری به ناوگان این هواپیمایی اضافه می گردد. و تا سال 2024 هر سال 5 فروند هواپیما به ناوگان این ایرلاین افزوده خواهد شد. سان اکسپرس یکی از جوانترین و مدرن ترین هواپیماها را در ناوگان خود دارد.

کیفیت و ایمنی

سان اکسپرس دارنده گواهینامه هایی مانند ایزو 9001(مدیریت کیفیت)، ایزو 10002(رضایت مشتری و رسیدگی به شکایات)، ایزو 14001(مدیریت زیست محیطی)، OHSAS 18001(مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای) و ایزو 27001 (مدیریت امنیت اطلاعات) است. همچنین این هواپیمایی، در حسابرسی ایمنی عملیاتی یاتا(استانداردهای ایمنی بالا) همکاری می نماید.

مسیرهای پروازی

در حال حاضر سان اکسپرس به بیش از 50 فرودگاه در قاره های آسیا، اروپا و آفریقا پرواز مستقیم دارد. از مهمترین مقاصد پروازی این ایرلاین می توان به موارد زیر اشاره نمود: وین، بروکسل، وارنا، پراگ، کپنهاگ، مصر، فرانسه، آلمان، بوداپست، ایتالیا، لبنان، هلند، اوسلو، روسیه، اسپانیا، سوئد، سوئیس، و پروازهای داخلی به سراسر ترکیه دارد.

همچنین پروازهای سان اکسپرس به ایران، به مقصد فرودگاه امام خمینی انجام می شوند.

کلاس های پروازی

سان کافه(سرویس کترینگ سان اکسپرس) مسئولیت پذیرایی از مسافران را بر عهده دارد. در کترینگ سان اکسپرس انواع ساندویچ، غذای گرم و سرد و نوشیدنی سرو می گردد. پکیج های غذایی سان کافه با توجه به کلاس پروازی شما بسته می گردد اما اگر بخواهید غذای دیگری سفارش بدهید، می توانید از منوی سان کافه بهره ببرید. منوی سان کافه در پاکت پشت جایگاه جلویی شما قرار گرفته است.

سرویس های سان کافه با توجه به کلاس های پروازی سان اکسپرس به صورت زیر است.

سان اکو

در این سرویس، پکیج پذیرایی ساده به مسافران ارائه می گردد.

سان کلاسیک

در این سرویس با ساندویچ های خوشمزه، شکلات و نوشیدنی های غیرالکلی از مسافران پذیرایی می گردد.

سان پرمیوم

در این سرویس می توانید از خوردن غذای گرم با کیفیت و انتخاب یک نوشیدنی از بین دو نوشیدنی لذت ببرید.

میزان حمل بار مجاز

میزان حمل بار مجاز در هواپیمایی سان اکسپرس به صورت زیر است:

در پروازهای بین المللی:

  • سان اکو: 20 کیلوگرم
  • سان کلاسیک: 25 کیلوگرم
  • سان پرمیوم: 30 کیلوگرم

در پروازهای داخلی:

  • سان اکو: 30 کیلوگرم
  • سان کلاسیک: 35 کیلوگرم
  • سان پرمیوم: 40 کیلوگرم

سرویس چک - این آنلاین

شرکت هواپیمایی سان اکسپرس مانند بسیاری از ایرلاین های دیگر برای رفاه حال مشتریان و ارائه خدمات بیشتر به آن ها سرویس چک - این آنلاین را در اختیار آن ها قرار می دهد. در این صورت مسافران می توانند از 24 ساعت تا 1 ساعت قبل از پرواز به صورت آنلاین چک - این را انجام دهند. در صورتی که بلیط هواپیمای خود را مستقیما از سان اکسپرس خریداری نموده باشید، با نام کاربری و یا شماره بلیط می توانید چک - این آنلاین را انجام دهید. اما در صورتی که بلیط خود را به وسیله آژانس های هواپیمایی خریداری نموده باشید، با داشتن شماره پرواز خود می توانید در تمامی فرودگاه های ترکیه، بعضی فرودگاه های آلمان، آمستردام و وین، به صورت آنلاین چک - این را انجام دهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فلای تودی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11083

به "سان اکسپرس ایرلاین ارزان قیمت ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سان اکسپرس ایرلاین ارزان قیمت ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید