تور تفلیس از 5 میلیون و 300 هزار تا 2 میلیون و 600 هزار تومان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، تفلیس شهری مملو از بناهای قرون وسطایی، موزه ها و کلیساهاست که گردشگران را به سوی خود جذب می نمایند.

تور تفلیس از 5 میلیون و 300 هزار تا 2 میلیون و 600 هزار تومان

این شهر دارای دیدنی های فراوانی بوده که نباید فرصت دیدن آن ها را از دست داد.

قلعه ناریکالا در کوه مقدس متاتسمیندا (Mtatsminda) واقع شده است که امروز معروف ترین قلعه شهر تفلیس است.

بنای دیگر کلیسای سامه با در بالای تپه سنت الیاس است. جالب هست، بدانید 15 هزار نفر به طور هم زمان می توانند از این کلیسا بازدید نمایند. این کلیسا بزرگترین کلیسای موجود در گرجستان است.

مجسمه مادر تفلیس نمادی بوده که به محض ورود به تفلیس به چشم می خورد. این مجسمه که به آن کارتلیس یا ددا هم گفته می گردد، در خارج از مرکز شهر تفلیس و در بالای تپه سولولاکی قرار گرفته است.

پل پیس یا همان پل صلح نیز از مهمترین آثاری است که می توانید در تفلیس از آن بازدید کنید. این پل در امتداد 150 متری رودخانه کورا برای اتصال تفلیس قدیم و تفلیس جدید با طراحی معاصر ساخته شد. جالب است بدانید در شب زیبایی این پل چند برابر خواهد شد، در نتیجه حتما در زمان بازدید از آن دوربین عکاسی به همراه داشته باشید تا لحظات زیبایی را ثبت کنید.

در تفلیس، شهری قدیمی وجود دارد که بهتر است از آن بازدید داشته باشید. با توجه به اینکه این شهر 29 بار تخریب شده، اما حال و هوای قدیمی و باستانی در آن حفظ شده است. عمدتا کوچه های این شهر باریک و خانه های بزرگ کج ساخته شده اند.

اگر در این سفر به دنبال خرید هستید، بهتر است سری به مرکز خرید تفلیس | Tbilisi Mall بزنید. شما می توانید در این مرکز تمامی برندها را مشاهده نموده و دست پر از آن خارج شوید.

در ادامه نگاهی به قیمت تورهای تفلیس خواهیم داشت تا از چند و چون هزینه این سفر با خبر شویم:

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همگردی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11677

به "تور تفلیس از 5 میلیون و 300 هزار تا 2 میلیون و 600 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تفلیس از 5 میلیون و 300 هزار تا 2 میلیون و 600 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید