تور پاتایا تایلند ، قیمت تور ارزان پاتایا بهار 99

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تور پاتایا فروردین 99، تور پاتایا اردیبهشت 99، تور پاتایا خرداد 99، قیمت تور پاتایا تایلند.

تور پاتایا تایلند ، قیمت تور ارزان پاتایا بهار 99

با تور به تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

بهترین قیمت تور پاتایا بهار 99 را از سایت تور تایلند بپرسید.

تور پاتایا بعنوان یکی از پرطرفدارترین تورهای تایلند توسط آژانس مسافرتی همسفر ماه و ستاره بعنوان کارگزار مستقیم تور تایلند در قالب پکیج های مختلف، برگزار می شود. این تور به مدت 6 شب و یا 7 شب برگزار می شود و چنانچه تعداد شب بیشتری مدنظر باشد، امکان رزرو آن نیز فراهم می باشد. جهت اطلاع از قیمت تور پاتایا، بلیط پاتایا، تور لحظه آخری پاتایا، ویزای تایلند، هتل های پاتایا، مراکز خرید پاتایا، دیدنی های پاتایا، تفریحات پاتایا، و بطور کلی هرگونه اطلاعات راجع به تور پاتایا بهار 99 با ما در ارتباط باشید.

.

خدمات تور پاتایا

بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل های پاتایا، همراه با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، سیم کارت، اخذ ویزای عادی تایلند، گشت شهری.

.

پروازهای تور پاتایا

تور پاتایا با پروازهای مختلفی همچون پرواز قطری، پرواز عمان ایر، پرواز Thai Airways، پرواز ایر آسیا، پرواز ماهان و پرواز ایران ایر قابل رزرو می باشد (در صورتیکه پروازها پر نباشد).

.

قیمت تور پاتایا تایلند

بسته به اینکه رزرو تور پاتایا در کدام یک از ماه های فصل بهار باشد و همچنین در هفته های عادی ماه باشد یا در هفته هایی که روزهای تعطیل دارند، قیمت تور پاتایا متغیر می باشد.

.

منبع: نت تای
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19964

به "تور پاتایا تایلند ، قیمت تور ارزان پاتایا بهار 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور پاتایا تایلند ، قیمت تور ارزان پاتایا بهار 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید