توقف گردشگری دریایی نوروز99 اعلام شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بر طبق سخنان مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، بدلیل شیوع کرونا در کشور، توقف گردشگری دریایی نوروز99 صورت پذیرفت.

توقف گردشگری دریایی نوروز99 اعلام شد

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

داستان چیست؟

محمد راستاد در نشست خاتمه سال مدیران سازمان بنادر و دریانوردی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، تأکید کرد: با اجرای طرح دورکاری ناشی از تدابیر مقابله با اپیدمی کرونا، نباید هیچ خدشه ای در فرایند و فرآیند عملیات بندری و دریایی وارد گردد. معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه نمود: در ایام تعطیلات نوروز، کشتی های حامل کالاهای اساسی به ویژه به بنادر شهید رجایی، امام خمینی(ره) و چابهار وارد خواهند شد؛ بنابراین ضرورت دارد که تخلیه و بارگیری و ارائه خدمات به این کشتی ها و سایر کشتی های تجاری، با حداکثر نرم عملیاتی انجام پذیرد. راستاد با تأکید بر اینکه در ایام تعطیلات سال جدید، شیفت کاری عوامل عملیاتی باید مطابق معمول، برنامه ریزی گردد، گفت: عملکرد دقیق و بدون وقفه اپراتورها، توسط مدیران بنادر رصد گردد. وی با بیان اینکه مطابق آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی، فقط یک نصف روز در اول فروردین عملیات تخلیه و بارگیری تعطیل می گردد، خاطر نشان کرد: فرایندها باید به گونه ای مدیریت گردد که حداقل توقف ناشی از تعویض شیفت را به خصوص برای کالاهای استراتژیک داشته باشیم. معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طبق استعلام اجرا شده شده که به زودی ابلاغ می گردد، گردشگری دریایی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا متوقف گردد و مسافرت های دریایی به افراد بومی منطقه محدود گردد، گفت: به رغم محدود شدن سفرها و گردشگری دریایی، کماکان باید پایش ها و نظارت بر رعایت الزامات ایمنی، با دقت، صورت پذیرد. مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه های توسعه ای در بنادر، اضافه نمود: توقع داریم که با توجه به امکانات و ظرفیت هایی که سازمان بنادر دارد، پروژه های توسعه ای بدون تاخیر و در چارچوب زمان بندی جلو برود که البته این امر مستلزم پایش لحظه به لحظه توسط مدیران بنادر است. راستاد با بیان اینکه تأکید همیشگی ما اقدمات پیشگیرانه منظم برای حفظ ایمنی بنادر اعم از ایمنی عملیات بندری و دریایی است، توضیح داد: آمادگی برای واکنش سریع در شرایط اضطراری، به ویژه در روزهای تعطیلات، باید به طور دائم در دستور کار باشد. راستاد اعلام نمود: انتظار داریم که مدیران بنادر از کنار هیچ آشفتگی در بنادر تحت امرشان بی تفاوت عبور نکنند.

منبع: ایسنا

منبع: همگردی
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25360

به "توقف گردشگری دریایی نوروز99 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف گردشگری دریایی نوروز99 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید