تیم بسکتبال قزوین را در میانه لیگ برتر حفظ می کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، حمیدرضا خانپور در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور به میزبانی قزوین در هفته دوم در مورد وضعیت تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین در تبادل نظر با خبرنگاران اظهارداشت: چند ماهی است که در این مسئولیت قرار گرفته ام و با یاری صنعتگران استان حمایت اقتصادی از این تیم را بر عهده داریم تا به وضعیت مناسبی برسیم.

تیم بسکتبال قزوین را در میانه لیگ برتر حفظ می کنیم

وی اضافه نمود: خوشبختانه صنعتگران فهیم استان در کنار اهمیت به اشتغال و کارآفرینی به ورزش در تقویت سلامت جامعه هم نگاه ویژه ای دارند و برای یاری به توسعه ورزش وارد کار شده اند و با حمایت آنها توانستیم زمینه حمایت اقتصادی از یک تیم لیگ رجحان را مهیا کنیم.

خانپور اضافه نمود: تیم داری با یاری شورا و شهرداری قزوین و اداره ورزش و جوانان استان که بسترسازی و کارهای زیربنایی را انجام می دهد محقق شده و کوشش می کنیم در سال اول با استعداد یابی که در اولویت قرار گرفته بتوانیم در مسابقات هم بخوبی ظاهر شویم.

رئیس هیئت بسکتبال استان قزوین توضیح داد: نگاه ما در هیئت، حضور موثر و پر رنگ در تمامی مسابقات لیگ رجحان و کشوری است و متعهد شده ایم در همه رقابتها تیم را اعزام کنیم تا بتوانیم به توسعه و تقویت این ورزش کلاسیک و دانشگاهی یاری کنیم و در کنارشان باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که در سال اول مهمترین هدف شما کسب چه عنوانی در جدول لیگ برتر است گفت: اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم باید اذعان کرد چون بیشتر تیم ها هزینه زیادی نموده اند و از چند بازیکن خارجی بهره مند هستند کار تیم قزوین کمی سخت است اما چشم انداز ما در این دوره این است بتوانیم در میانه جدول قرار بگیریم.

خانپور اظهارداشت: مهمترین هدف ما شناسایی و استعدادیابی ورزشکاران جوان و بزرگسالی است که در استان حضور دارند اما زمینه شکوفایی توانمندی آنها مهیا نشده و اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم در دراز مدت نتایج ارزشمندی برای استان خواهد داشت.

وی یادآورشد: در حال حاضر 60 درصد از افراد تیم بسکتبال قزوین را جوانان استان و بقیه از استانهای هم جوار هستند و کوشش کردیم هزینه زیادی برای بازیکن خارجی نگذاریم بلکه نیروی بومی را حمایت کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین توضیح داد: تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین سالانه حدود 4 میلیارد تومان هزینه دارد که نیمی از آن را شهرداری و نیم دیگر را صنایع استان متقبل شده اند.

خانپور یادآورشد: بانوالن استان هعم استعدادهای خوبی دارند و می توانند برای حضور در مسابقات آماده شوند که درصددیم نسبت به حمایت از تشکیل تیم بسکتبال بانوان هم اقدام کنیم.

وی اضافه نمود: تشکیل تیم های بسکتبال جوانان، بانوان و بزرگسالان و حضور آنها در لیگ های برتر و کسب موفقیت های ورزشی از سیاست های هیئت بسکتبال استان در امسال است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17291

به "تیم بسکتبال قزوین را در میانه لیگ برتر حفظ می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بسکتبال قزوین را در میانه لیگ برتر حفظ می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید