تیم ما دو هفته دیگر به آمادگی کامل می رسد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال جوانان در تشریح آخرین وضعیت این تیم بعد از اردو گفت: 3 بازی در بلغارستان و 2 بازی در اسلوونی برگزار کردیم و در بازی اول در بلغارستان برابر تلفیقی از تیم الف و ب بلغارستان قرار گرفتیم که بازیکنان بزرگی مانند نیکولوف، یوسیفف، پنچف و دیگران حضور داشتند که فشار زیادی به تیم ما آمد. دو بازی با تیم بحرین داشتیم. بحرین در اندازه تیم ما نبود و توانستیم آن مسابقه در ست های بیشتری بازی کنیم. در اسلوونی نیز ابتدا با منتخب ماریبور بازی کردیم که این تیم را شکست دادیم و در بازی دوم برابر تیم ملی اسلوونی به میدان رفتیم و شکست خوردیم. بازی های قابل قبولی داشتیم و در بازی با بلغارستان و اسلوونی درس های زیادی گرفتیم و حالا در تمرینات برای حل مسائل بیشتر کار می کنیم.

تیم ما دو هفته دیگر به آمادگی کامل می رسد

او در ادامه درباره میزان رضایت خود از وضعیت اردوی تیم ملی توضیح داد: امکانات اردویی کاملاً خوب بود و به خواسته هایی که داشتیم رسیدیم. وضعیت سالن مسابقه، تمرین و بدنسازی خوب بود.

سرمربی تیم جوانان ایران در پاسخ به این سوال که چه زمانی تیم ایران به اوج آمادگی خواهد رسید؟ بیان نمود: هنوز با آمادگی کامل فاصله داریم. در برنامه ما این نبود که اکنون در اوج باشیم. ما 2 هفته دیگر به آمادگی کامل می رسیم. هنوز وزنه ها را سبک نکرده ایم. تمرینات به خوبی پیش می روند و آمادگی خوبی داریم اما هنوز برای مسابقات رسمی آماده نیستیم.

او در سرانجام درباره صعود و عملکرد خوب تیم ملی ایران در لیگ ملت ها گفت: عملکرد تیم ملی فوق العاده بوده است. در 4 هفته ابتدایی 10 برد کسب کردیم که سابقه نداشته است. عملکرد تیم ملی جای دفاع دارد و بازیکنانی مانند معروف و غفور نسبت به گذشته متحول شده و کامل تر شده اند. هر دو بازیکن در گذشته بسیار خوب بودند اما حالا در سطح بالاتری هستند. عبادی پور، فیاضی، موسوی، حضرت پور و شفیعی و همه بازیکنان بسیار خوب بودند و این نشان می دهد تیم رشد داشته است. در بلغارستان نیز با برد آغاز کردیم و صعود تیم نهایی شده است و ما باید برای بازی های شیکاگو آماده شویم تا روند خوب خود را در شیکاگو حفظ کنیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9325

به "تیم ما دو هفته دیگر به آمادگی کامل می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ما دو هفته دیگر به آمادگی کامل می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید