جزئیات بعضی از گوشی های آینده شیائومی لو رفت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدتی قبل گوشی های سری شیائومی 12 با ویژگی های مجذوب کننده در کشور چین معرفی شدند. با توجه به اینکه هنوز 11 ماه از سال 2022 به جای مانده، بدون شک این شرکت مشغول آماده سازی چندین گوشی تازه برای عرضه در ماه های آینده است. حالا در همین رابطه، یکی از افشاگران چینی بخشی از مشخصات تعدادی از گوشی های تازه شیائومی را فاش نموده است.

جزئیات بعضی از گوشی های آینده شیائومی لو رفت

در پست این افشاگر نام مستعار 12 گوشی تازه شیائومی دیده می گردد که 4 گوشی موجود در این فهرست همان مدل های سری K50 هستند که به زودی معرفی می شوند. به طور مشخص، باید انتظار معرفی ردمی K50، ردمی K50 پرو، ردمی K50 پرو پلاس و ردمی K50 گیمنگ ادیشن را داشته باشیم.

مدتی قبل شیائومی گفت که دو مدل از این خانواده همراه با اسنپدراگون 8 نسل 1 و Dimensity 9000 معرفی خواهند شد. از سوی دیگر، حالا این افشاگر مدعی شده که دو مدل با چیپست های اسنپدراگون 870 و Dimensity 8000 به دست کاربران می رسند. دو گوشی دیگر این فهرست از نام های مستعار thor و loki بهره می برند و ظاهرا با اسنپدراگون 8 نسل 1 و دوربین های پیشرفته راهی بازار خواهند شد.

در رابطه با 6 مدل به جای مانده در این فهرست هم گویا نام های ذکر شده مربوط به تازهترین گوشی های تاشو و خانواده ردمی نوت 12 هستند. ظاهرا شیائومی برای نسل تازه گوشی های تاشوی خود از اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده خواهد نمود و از سوی دیگر سری ردمی نوت 12 با اسنپدراگون 7 نسل 1 معرفی می شوند که این چیپست هنوز معرفی نشده است.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 71743

به "جزئیات بعضی از گوشی های آینده شیائومی لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات بعضی از گوشی های آینده شیائومی لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید