جزئیات شناورسازی ساعت شروع به کار ادارات در سال نو ، کارکنان زن سرپست خانوار هم مشمول هستند؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بر اساس مصوبه هیات دولت، جزییات شروع به کار ادارات و مشاغل مختلف در سال نو معین شد.

جزئیات شناورسازی ساعت شروع به کار ادارات در سال نو ، کارکنان زن سرپست خانوار هم مشمول هستند؟

به گزارش خبرنگاران، بر اساس مصوبه هیات دولت واحدهای نظامی، انتظامی و امنیتی از ساعت 6.30 دقیقه صبح، واحدهای صنعتی 7 صبح، واحدهای ستادی دستگاه های اجرایی مستقر در تهران به صورت شناور از ساعت 7 تا 9 صبح و واحدهای استانی از ساعت 7 صبح مشغول به کار خواهند شد.

ساعت آغاز به کار دستگاه های اجرایی کشور در تمامی استان ها به استثنای واحدهای عملیاتی خدمت رسان در ماه مبارک رمضان از ساعت 7 تا 9 صبح شناور است و ساعت آغاز به کار در روزهای بعد از شب های قدر، ساعت 9 صبح است.

بر اساس اعلام سازمان اداری و استخدامی، روسای ادارات ستادی و استانی به گونه ای برنامه ریزی و نظارت نمایند که ساعات کار شناور، هیچ خدشه ای در نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات ایجاد نکند.

مدارس مقطع متوسطه ساعت 7 و 30 دقیقه و مقطع ابتدایی ساعت 8 صبح است که مدارس باید به نحوی برنامه ریزی نمایند که نیم ساعت قبل از آغاز به کار مدارس، پذیرش دانش آموزان انجام گردد و در فرصت مذکور برنامه های فرهنگی، تربیتی و ورزشی را اجرا نمایند.

ساعت آغاز به کار بانک ها همچنان 7 و 30 دقیقه صبح است و کارمندان بانک ها برای انجام مقدمات آغاز به کار، نیم ساعت زودتر حاضر خواهند بود تا از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح خدمات بانکی به مردم ارائه گردد.

تبصره پیشنهادی سازمان اداری و استخدامی کشور در راستای حمایت از خانواده و کاهش دغدغه والدینی که هر دو در دستگاه های اجرایی شاغل هستند و فرزند محصل در مقاطع پیش دبستان و دبستان دارند، دستگاه های اجرایی را در تعامل با یکدیگر مکلف نموده است با شناور شدن ساعت آغاز به کار یکی از والدین موافقت نمایند. کارکنان زن سرپرست خانوار که دارای این شرایط باشند هم مشمول همین حکم خواهند بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 فروردین 1402 بروزرسانی: 5 فروردین 1402 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 87369

به "جزئیات شناورسازی ساعت شروع به کار ادارات در سال نو ، کارکنان زن سرپست خانوار هم مشمول هستند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "جزئیات شناورسازی ساعت شروع به کار ادارات در سال نو ، کارکنان زن سرپست خانوار هم مشمول هستند؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات شناورسازی ساعت شروع به کار ادارات در سال نو ، کارکنان زن سرپست خانوار هم مشمول هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید