جلالی: فلسفه ویلموتس می تواند برای تیم ملی مفید باشد، پرسپولیس باثبات تر و متحدتر از بقیه تیم ها بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر با بیان اینکه شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است گفت: معمولا تیم هایی قهرمان می شوند که ثبات فنی بالا و سازمان دهی خوبی دارند.

جلالی: فلسفه ویلموتس می تواند برای تیم ملی مفید باشد، پرسپولیس باثبات تر و متحدتر از بقیه تیم ها بود

مجید جلالی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص اینکه گفته می گردد در بعضی مسائل با مسئولان باشگاه نساجی دچار اختلاف شده است، گفت: دوست ندارم در خصوص این چیزها صحبت کنم. وقتی در یک فصل با یک تیم کار می کنید و به بازیکنان می گویید که شکیبا باشند و همه چیز درست می گردد، طبیعتا آنها هم برای صبر کردن تا حدی تحمل دارند و ممکن است این مسائل باعث رنجش گردد. دوست ندارم زیاد در این زمینه صحبت کنم، حرف زدن در خصوص بعضی مسائل نه سودی برای من دارد نه سودی برای نساجی. من در هر تیمی هم که کار کردم، سعی داشتم نهایت توانم را برای موفقیت آن تیم به کار بگیرم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فصل بعد هم قرار است در نساجی مربیگری کند، بیان کرد: تا الان هیچ صحبتی در خصوص آینده با بنده صورت نگرفته، این در حالی است که تکلیف نساجی هم در خصوص مسائل مدیریتی، برنامه های آینده و ... معین نشده است.

جلالی در رابطه با اینکه آیا عملکردش در نساجی راضی کننده بوده است یا خیر، گفت: با توجه به مسائلی که داشتیم، راضی کننده بود. البته من در نساجی بیشتر از اینکه در ابعاد فنی مربیگری کنم، سعی کردم از تجربیاتم در مدیریت تیم استفاده کنم و این به خاطر بعضی مسائل بود که وجود داشت.

سرمربی نساجی در خصوص اینکه سال جاری کدام تیم قهرمان لیگ خواهد شد، اعلام کرد: معمولا تیم هایی قهرمان می شوند که ثبات فنی بالا و سازمان دهی خوبی دارند و در ابتدای فصل تیمی قوی تشکیل می دهند. تیمی می تواند قهرمان گردد که مدیریتی خوب و طرفدارانی یکدل داشته باشد، اگر استقلال نتوانست قهرمان گردد چون ثبات نداشت یا تراکتورسازی هم مثل تمام سال های اخیر در نیم فصل دوم درگیر یکسری مسائل شد. سپاهان اما خیلی خوب بالا آمد و پرسپولیس هم باثبات تر و متحدتر از بقیه تیم ها بود.

وی اضافه کرد: برانکو در این چند سال محبو ب ترین بازیکنان پرسپولیس را از این تیم کنار گذاشت ولی طرفداران به تصمیم های او اعتماد کردند و نتیجه اش دو قهرمانی پیاپی بود و پرسپولیس حالا در آستانه کسب سومین قهرمانی است. من شانس پرسپولیس را برای قهرمانی بیشتر می دانم.

جلالی در خصوص احتمال حضور مارک ویلموتس در تیم ملی ایران گفت: ویلموتس مربی خوبی است و فلسفه ای که این مربی دارد می تواند برای تیم ملی مفید باشد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7592

به "جلالی: فلسفه ویلموتس می تواند برای تیم ملی مفید باشد، پرسپولیس باثبات تر و متحدتر از بقیه تیم ها بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: فلسفه ویلموتس می تواند برای تیم ملی مفید باشد، پرسپولیس باثبات تر و متحدتر از بقیه تیم ها بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید