جهانبخش: انتظارات از تیم ملی بالاست، امیدوارم شرمسار مردم نشویم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران از امارات، علیرضا جهانبخش پس از پیروزی سه بر صفر برابر چین و صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا گفت: خدا را شکر توانستیم یک بازی خوب را مقابل چین ارائه کنیم. ما در بازی قبل در دقایق ابتدایی توسط حریف سورپرایز شدیم. یک پنالتی دادیم اما خوشحالم که در این بازی از ابتدا محکم وارد میدان شدیم. دو گل در نیمه اول به ثمر رساندیم و راستا رسیدن به نیمه نهایی برای ما راحت تر شد.

جهانبخش: انتظارات از تیم ملی بالاست، امیدوارم شرمسار مردم نشویم

جهانبخش در پاسخ به این پرسش که تیم ملی نمایش قابل قبولی داشته، در 5 بازی، گلی دریافت ننموده است، گفت: این نشان دهنده آن است که تیم ملی کشور ما قدرت بالایی دارد و در این سالها که کنار هم بازی کردیم واقعا یک تیم شده ایم. بازی به بازی و اردو به اردو سعی نموده ایم این تیم بودن را بیشتر کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران توضیح داد: ما می دانیم که انتظارات از تیم ملی بالاست و اعتقاد دارم در این چند سالی که در خدمت تیم ملی بودم، اینقدر اعتماد به نفس نداشته و مردم هم اینقدر به این تیم اعتماد نداشتند اما این نشانه خوبی است که حالا همه به تیم ملی اعتماد و اطمینان دارند و به امید خدا امیدوارم مقابل ژاپن شرمسار مردم نشویم.

جهانبخش در پاسخ به این پرسش که ژاپن حریف سنتی ماست اما در این چند سال بازی رسمی ای مقابل این تیم نداشته ایم، گفت: صد در صد بازی سختی خواهیم داشت. هم ما و هم کادر فنی در این خصوص با هم صحبت نموده ایم. ما زمان زیادی تا آغاز این بازی نداریم و باید تمام کوشش و تمرکزمان را برای این دیدار بگذاریم تا با یک ریکاوری خوب به مصاف این تیم برویم. ما باید چند بازی اخیر ژاپن را هم تماشا کنیم تا به نقاط قوت و ضعف این تیم آشنا شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که هر تیمی چین را در مرحله یک چهارم نهایی برده، به قهرمانی دست پیدا نموده است، مثل استرالیا؟ گفت: این طور نمی گردد در فوتبال پیش بینی کرد. همواره سورپرایز در فوتبال وجود داشته ولی همانطور که هم بچه ها و هم کادر فنی گفته اند ما بازی به بازی پیش می رویم و خوشحالم که شرمسار این مردم نشدیم.

مهاجم تیم ملی در انتها گفت: در حال حاضر به فینال و یا قهرمانی فکر نمی کنیم و تنها تمرکزمان برای پیروزی برابر ژاپن است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4047

به "جهانبخش: انتظارات از تیم ملی بالاست، امیدوارم شرمسار مردم نشویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: انتظارات از تیم ملی بالاست، امیدوارم شرمسار مردم نشویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید