ورمزیار: گل اول، روحیه ملی پوشان را کشت، ژاپن از اول هم مرموز بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کارشناس فوتبال معتقد است که دریافت گل بچه گانه مقابل ژاپن باعث فروپاشی تیم شد.

ورمزیار: گل اول، روحیه ملی پوشان را کشت، ژاپن از اول هم مرموز بود

صادق ورمزیار در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شکست ناباورانه تیم ملی ایران مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی اظهار کرد: ما در باد پیروزی های قبل خوابیده و ژاپن را دست کم گرفته بودیم. شاید در حد چین به ژاپن نگاه می کردیم. اوایل بازی خوب آغاز کردیم و معین بود که ژاپن تحت تاثیر اسم ما قرار داشت اما هر چه گذشت بهتر شدند. اواخر نیمه دوم نیز بازی برابر بود اما با آغاز نیمه دوم، آن ها عنان کار را به دست گرفتند.

او اضافه نمود: اینجا عیار تیم ما معین شد. وقتی بازیکنی در باشگاه خودش ثابت نیست در ترکیب تیم ملی قرار می گیرد، این اشتباه بچه گانه قابل جبران نیست. آن هم مقابل ژاپنی که همواره خطرناک بوده است. اشتباه کنعانی زادگان و بازیکنان اطراف او بسیار بچه گانه بود. نمی خواهیم یک نفر را مقصر اصلی بدانیم اما کنعانی زادگان نباید بازیکن ژاپن را رها می کرد. نمی دانم چرا هر چهار بازیکن ایستادند و اشتباه به این سادگی باعث شد گل اول را بخوریم. در حالی که در پنج بازی قبلی گل نخورده بودیم.

کارشناس فوتبال اعلام کرد: این گل، شوک روانی بود و اعتماد به نفس بازیکنان ایران را کشت. ژاپن این تیم را برای 2022 آماده نموده و به جای چند لژیونر، جوان ها را آورده بود. ما در نیمه دوم چیزی برای گفتن نداشتیم. شاید اگر بازی 20 دقیقه دیگر هم ادامه داشت، به گل نمی رسیدیم. حریف هم خوب بازی کرد و نشان داد که از آسیا جدا شده است. وقتی ژاپن بازی هایش را با یک گل می برد معلوم بود این تیم مرموز و خطرناک است و چراغ خاموش جلو می آید. ضمن این که ترکیبشان هم معین نبود. ژاپن تیمی بود که برنامه داشت و دیدیم که خیلی خوب در دقایق آخر بازی هم بی هدف بازی نکرد و زیر توپ نزد. حتی گل سوم آن ها هم روی برنامه به ثمر رسید.

ورمزیار در خاتمه تاکید نمود: فوتبال ایران نشان داد که اگر مغرورانه قدم برداری به ضررت خواهد شد. دید ما به ژاپن غلط بود و این تیم بر خلاف این که همه می گفتند شانسی برای بردن ندارد پیروز شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4135

به "ورمزیار: گل اول، روحیه ملی پوشان را کشت، ژاپن از اول هم مرموز بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورمزیار: گل اول، روحیه ملی پوشان را کشت، ژاپن از اول هم مرموز بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید