حاشیه دربی 91، شلوغی عجیب میکسدزون و عکس یادگاری یحیی با یک طرفدار

به گزارش مجله یک کامپیوتر، میکسدزون استادیوم آزادی تهران پس از خاتمه دربی 91 پایتخت به دلیل هجوم طرفداران با شلوغی عجیبی روبرو شد.

حاشیه دربی 91، شلوغی عجیب میکسدزون و عکس یادگاری یحیی با یک طرفدار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ملاقات تیم های پرسپولیس و استقلال در دربی 91 امروز (پنجشنبه) با نتیجه تساوی 2 - 2 به خاتمه رسید. پس از این ملاقات و اتمام نشست خبری یحیی گل محمدی، عده ای از طرفداران به او اعلام کردند یک طرفدار پرسپولیسی قصد عکس دریافت با او را داشته، اما در راه به زمین خورده است.

پس از این اتفاق گل محمدی از طرفداران درخواست کرد تا آن طرفدار را پیدا نمایند که این اتفاق رخ داد و گل محمدی در نهایت با این طرفدار ملاقت کرد و عکس یادگاری گرفت.

همچنین میکسدزون استادیوم آزادی پس از خاتمه دربی به دلیل نبود مأموران نیروی انتظامی با شلوغی عجیبی روبرو بود که این موضوع کار خبرنگاران را سخت نموده بود. میکسدزون استادیوم در این بازی برخلاف دیگر ملاقاتهای لیگ برتر به تونل استادیوم انتقال داده شده بود و همین اتفاق باعث هجوم طرفداران به این قسمت شده بود.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21531

به "حاشیه دربی 91، شلوغی عجیب میکسدزون و عکس یادگاری یحیی با یک طرفدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دربی 91، شلوغی عجیب میکسدزون و عکس یادگاری یحیی با یک طرفدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید