حسرت بزرگ بازیکنان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اگرچه استقلال شانس بالایی برای راهیابی از گروه خود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دارد ولی با این وجود هنوز چیزی قطعی نیست و حواس آبی ها اتفاقاً باید خیلی جمع باشد.

حسرت بزرگ بازیکنان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اگرچه استقلال شانس بالایی برای راهیابی از گروه خود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دارد ولی با این وجود هنوز چیزی قطعی نیست و حواس آبی ها اتفاقاً باید خیلی جمع باشد تا همه رشته هایشان در آخرین مسابقه با یک بی احتیاطی پنبه نشود.

البته بدون شک اشتباهات داوری هم در این دوره از مسابقات دردسر بسیار زیادی برای استقلال ایجاد کرد و همین مسئله نشان داد کنفدراسیون باید هرچه سریع تر از سیستم کمک داور ویدئویی در مراحل گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز استفاده کند.

اتفاقاً بازیکنان استقلال پس از انتها جدال مقابل الاهلی عربستان و هنگام بازگشت به هتل محل اقامت خود پیرامون همین مسئله صحبت می کردند و با اشاره به اتفاقات داوری دیدار با الدحیل قطر مدعی بودند اگر سیستم کمک داور ویدئویی (وی. ای.آر) در این مسابقات وجود داشت، حق استقلال در بازی سوم و چهارم تا این حد خورده نمی شد و حالا آنها امتیازات لازم برای راهیابی به مرحله بعدی را کسب کرده بودند و در دیدار انتهای اصلاً دغدغه صعود نداشتند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56312

به "حسرت بزرگ بازیکنان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسرت بزرگ بازیکنان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید