هماهنگی برای سفر به عربستان انجام می گردد، پرونده بودورف بسته شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، احمد مددی مدیرعامل این باشگاه با اعلام اینکه پرونده بودورف برای همواره بسته شد، گفت: با کوشش های اجرا شده، طلب بودورف مدافع بلغاری فصل گذشته استقلال تهیه و پرداخت شد و امروز وکیل او هم در ایمیلی به فیفا این موضوع را تایید کرد تا این پرونده برای همواره بسته گردد.

هماهنگی برای سفر به عربستان انجام می گردد، پرونده بودورف بسته شد

وی درباره فرایند اعزام مجموعه تیم استقلال به عربستان برای شرکت در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: روز دوشنبه کنفرانسی آنلاین از سوی AFC جهت هماهنگی های این بازی ها برگزار گردید که آقای قیم مدیر بین الملل باشگاه هم در این جلسه آنلاین شرکت داشت. در این جلسه سعودی ها قول داده اند که همکاری لازم را انجام دهند و معطلی در فرودگاه و صدور ویزا و … وجود نداشته باشد.

مدیرعامل استقلال اضافه نمود: با هماهنگی های اجرا شده، قرار است سعودی ها دو هتل را به ما پیشنهاد بدهند و ما از میان این دو هتل، محل اسکان خود را انتخاب کنیم. در صورتی که هتل پیشنهادی شان مناسب نباشد، ما می توانیم هتل دیگری را معرفی کنیم و در صورتی که هتل مذکور از سوی تیم دیگری رزرو نشده باشد، می توانیم به آن هتل برویم.

مددی در سرانجام گفت: در این جلسه مقرر شده تا حداکثر 72 ساعت قبل از اعزام، از تیم تست کرونا گرفته شود و در جده هم از تیم تست گرفته می شود. اگر کسی در جده تستش مثبت بود، راهی قرنطینه می شود و 3 روز بعد از رفتن علائمش، دوباره از او تست گرفته می شود و در صورت منفی بودن تست، به تیم برمی شود. تا به امروز برای 90 درصد مجموعه تیم استقلال ویزا صادر شده و برای باقی مانده اعضای تیم هم در حال پیگیری هستیم. هماهنگی های لازم با نهادهای مربوطه در داخل هم در حال اجرا است و همچنین درحال رایزنی با شرکت های هوایی جهت دریافت پرواز چارتر به عربستان هم هستیم.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54618

به "هماهنگی برای سفر به عربستان انجام می گردد، پرونده بودورف بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هماهنگی برای سفر به عربستان انجام می گردد، پرونده بودورف بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید