حسن پور نایب رئیس فدراسیون هندبال شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، با گذشت چند ماه از حضور علیرضا پاکدل بر مسند ریاست فدراسیون هندبال، این مدیر جوان ورزشی مدتی است تغییر و تحولاتی را در بخش های مختلف این مجموعه انجام داده است. پاکدل در آخرین انتصاب خود، مرتضی حسن پور یکی از نفراتی که کاندیدای ریاست فدراسیون هندبال در انتخابات اسفند سال گذشته بود را به عنوان نایب رئیس خود در بخش مردان انتخاب نموده است.

حسن پور نایب رئیس فدراسیون هندبال شد

مرتضی حسن پور متولد 1346 و از سال 65 در هندبال فعال است. وی پیش از این نیز در مسند هیات رئیسه فدراسیون هندبال با این مجموعه همکاری داشته است.

همین طور رئیس فدراسیون هندبال در آستانه آغاز رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در احکامی جداگانه، مراد کرمی رئیس کمیته مسابقات را به عنوان رئیس کمیته داوران و سید حسن افتخاری رئیس کمیته هندبال ساحلی را به عنوان رئیس کمیته مسابقات منصوب نموده است.

مهدی توکلی به عنوان دبیر کمیته داوران، علیرضا سلیمانی، جواد زارعی و عبدالصاحب نکویی و همچینین مریم طهرانی به عنوان اعضای این کمیته منصوب شده اند.

سعید ولدخانیان به عنوان دبیر کمیته مسابقات و علی حبیبی، عزت الله رزمگر، ناصر سلیمی، محسن طاهری، کیوان صادقی و ایمان صحرائیان و همچنین ناهید غارسی به عنوان اعضای این کمیته معرفی شده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10672

به "حسن پور نایب رئیس فدراسیون هندبال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن پور نایب رئیس فدراسیون هندبال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید