حشمت مهاجرانی جراحی شد، حال عمومی وی خوب است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، حشمت مهاجرانی در این خصوص اظهارداشت: جا دارد از کوشش و زحمات دکتر مظفری رییس بیمارستان و همچنین دکتر هوشنگی پزشک معالج بنده، تشکر کنم.

حشمت مهاجرانی جراحی شد، حال عمومی وی خوب است

وی در ادامه افزود: همچنین دوستان و ایرانیان مقیم امارات بخصوص لطیف صفری و همچنین کارکنان و کادر پرستاری بیمارستان ایرانیان نیز در روزهای اخیر زحمات زیادی را متقبل شدند.

شایان ذکر است که حشمت مهاجرانی چند روز پیش بعلت نارسایی از ناحیه معده در این بیمارستان بستری شد. ساعتی پیش پزشکان ابتدا از این ناحیه آندوسکوپی نموده و سپس مهاجرانی را تحت عمل جراحی قرار دادند.

وی در نقش مربی افتخارات کم نظیری را برای فوتبال کشورمان به ارمغان آورده که صعود به جام جهانی 1978 آرژانتین به عنوان تنها نماینده آسیا و اقیانوسیه، صعود به بازیهای المپیک 1976 مونترال، قهرمانی با تیم ملی بزرگسالان در رقابتهای جام ملتهای آسیا در سال 1976 ، قهرمانی با تیم ملی در بازیهای آسیایی 1974 و کسب مقام نخست در رقابتهای جوانان آسیا از آن جمله است.

گروه ساختمانی ابان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25902

به "حشمت مهاجرانی جراحی شد، حال عمومی وی خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حشمت مهاجرانی جراحی شد، حال عمومی وی خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید