حضور 112 وزنه بردار از 28 استان، موسوی تغییر وزن داد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رقابت های وزنه برداری قهرمانی کشور با حضور 112 وزنه بردار از 28 استان کشور شروع می گردد.

حضور 112 وزنه بردار از 28 استان، موسوی تغییر وزن داد

به گزارش خبرنگار ، کنگره رقابت های وزنه برداری قهرمانی کشور امشب با حضور محسن جلیلی، مسئول کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری در اهواز، محل میزبانی این رقابت ها تشکیل شد و نفرات نهایی استان های شرکت کننده در این دوره از بازی ها تعیین شد.

در رقابت های قهرمانی کشور 112 وزنه بردار از 28 استان کشور در 10 وزن جهانی با یکدیگر رقابت خواهند کرد و استان های آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی تنها استان های بدون نماینده در این بازی ها محسوب می شوند. استان های اصفهان و اهواز با 10 شرکت کننده، بیشترین نفرات را در بین استان های کشور دارند و استان تهران نیز با تنها یک وزنه بردار پا به این مسابقات گذاشته است.

از نکات جالب توجه این دوره از بازی ها، شرکت کردن ایوب موسوی ملی پوش وزنه برداری کشورمان از تیم خوزستان در دسته 102 کیلوگرم است. با توجه به حضور رضا دهدار دیگر وزنه بردار استان خوزستان در دسته 96 کیلوگرم، موسوی در رقابت های قهرمانی کشور یک دسته بالاتر وزنه می زند.

پس از اتمام رقابت های قهرمانی کشور، اردوی تیم ملی وزنه برداری برای حضور در بازی های جام فجر در کمپ تیم های ملی شروع خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20193

به "حضور 112 وزنه بردار از 28 استان، موسوی تغییر وزن داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 112 وزنه بردار از 28 استان، موسوی تغییر وزن داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید