حقایقی مرموز از موجودات فضایی که فاش نشده اند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، حقایقی درباره موجودات فضایی

اصطلاح موجودات فضایی یا UFO در سال 1953 توسط نیروی هوایی ایالات متحده معرفی شد تا بتواند گزارش هایی در این خصوص را ارائه نماید. در تعریف اولیه سفینه های فضایی، نیروی هوایی ایالات متحده بیان نمود که هرگونه جسم هوایی با ویژگی های آبرودینامیکی و غیرمعمول که مطابق با هواپیماها یا موشک ها نبوده به عنوان شیئی ناشناخته به حساب می آید. بر همین اساس این اصطلاح در ابتدا به بخش کوچکی از مواردی تعلق داشت که پس از تحقیقات اولیه ناشناخته باقی می ماندند. حقایقی درباره موجودات فضایی وجود دارند که سازمان های امنیتی در طول این سال های تلاش کرده اند تا آن ها را مخفی نگه دارند اما برخی از این اطلاعات به بیرون درز کرده است. ما نیز در این مطلب می خواهیم برخی از حقایقی درباره موجودات فضایی را که کمتر راجع به آن می دانید بیان کنیم پس با خبرنگاران همراه شوید.

حقایقی مرموز از موجودات فضایی که فاش نشده اند

حقایقی درباره موجودات فضایی و پایگاه های تحقیقاتی

  1. اولین کتابی که از اصطلاح UFO در آن استفاده شد، کتاب دونالد کیهو (Donald E. Keyhoe) در سال 1953 به نام بشقاب پرنده ها از فضا (Flying Saucers from Outer Space) بود.
  2. بین سال های 1947 تا 1969 تعداد 12618 گزارش از مشاهده موجودات فضایی به پروژه کتاب آبی (Project Blue Book) گزارش شد. این پروژه یک سازمان تحقیقاتی روی موجودات فضایی بود که در پایگاه نیروی هوایی رایت پترسون قرار داشت. تا به امروز 701 مورد از این مشاهده ناشناخته باقی مانده است.
  3. در ابتدا موجودات فضایی را تنها به بشقاب پرنده ها نسبت می دادند اما بعدها نیروی هوایی ایالات متحده اصطلاح UFO را در سال 1953 برای هر نوع اشیاء پرنده ناشناخته در نظر گرفت.
  4. بیشتر دانشمندان جریان موجودات فضایی را به عنوان بازدیدکنندگان فرازمینی بسیار بعید در نظر می گیرند. آن ها می گویند هرچند این موضوعی غیر ممکن نیست اما مستحق تحقیق نیز نمی باشد.

حقایقی درباره موجودات فضایی و مناطق ممنوعه

  1. نیروی هوایی پرو دفتر تحقیقات موجودات فضایی را به دلیل افزایش تعداد گزارشات پدیده های هوایی غیر معمول مجددا بازگشایی کرد. گروه تحقیقات پدیده های هوایی (DIFAA) که در سال 2001 ایجاد شده بود به مدت 5 سال تا این لحظه فعالیت خود را متوقف کرده بود.
  2. عصر مدرن موجودات فضایی زمان آغاز شد که خلبان کنت آرنولد (Kenneth Arnold) گزارشی از مشاهده 9 جشم دیسک شکل را بر فراز مت راینر واشنگتن اظهار داشت. یک خبرنگار آن ها را بشقاب پرنده نامگذاری کرده و این اصطلاح وارد ذهن عموم افراد شد.
  3. بیش از نیمی از تمام گزارش های موجودات فضایی از اواخر دهه 1950 تا دهه 1960 توسط پروازهای شناسایی مجهز، معروف به U2 بر روی ایالات متحده ثبت شده است.
  4. منطقه 51 که اصطلاحا به آن سرزمین خیال (Dreamland) نیز می گویند، گفته می شود که از شعر ادگار آلن پو (Edgar Allan Poe) با همین نام استخراج شده است. هشدار می دهد که هرچند مسافرت می کنید، ممکن است شهامت دیدن آن را نداشته باشید، اسرار آن هرگز فاش نشده بود، این برای چشمان ضعیف انسان بسته خواهد بود.

حقایقی درباره موجودات فضایی و مشاهدات غیرطبیعی

  1. انجمن آتریوس (Aetherius Society) احتمالا شناخته شده ترین و سازماندهی شده ترین مذهب دنباله رو موجودات فضایی می باشد. این سازمان در سال 1954 توسط جورج کینگ افتتاح شد. کینگ ادعا کرد که فرماندهی منابع بین سیارات را دریافت کرده و او صدای مجلس فضایی می باشد.
  2. در سال 1967 مقامات بریتانیایی شش بشقاب پرنده را در یک خط کامل در مناطق جنوبی انگلستان بررسی نمودند. در نهایت مشخص شد که این یک شوخی توسط دانشجویان مهندسی بوده است.
  3. یک شیئ پرنده ناشناخته یا همان UFO می تواند یک جسم غیرمعمول در آسمان بوده یا بر روی زمین باشد. این جسم در زمان مشاهده می تواند فرود آمده و یا دوباره به پرواز در بیاید.
  4. مثلث برمودا نقطه ای در اقیانوس اطلس بوده که در آن رویدادهای غیرعادی رخ می دهد. بسیاری از عموم بر این باور هستند که یک پایگاه از موجودات فضایی در زیر آب های این منطقه وجود داشته و رفت و آمدهای این موجودات باعث ناپدید شدن کشتی ها و هواپیماها شده است.

حقایقی درباره موجودات فضایی و خلبانان گم شده

  1. آخرین مورد سرمایه گذاری تحقیقاتی که در مورد موجودات فضایی در ایالات متحده صورت گرفت در سال 1968 و گزارش کاندون (Condon) بود. پس از بررسی صدها پرونده از پروژه کتاب آبی نیروی هوایی ایالات متده و همچنین گروه های غیرنظامی در مورد UFO نتیجه گرفته شد که مطالعه در مورد موجودات فضایی بی نتیجه بوده و فاقد ارزش علمی می باشد. با این حال بسیاری از دانشمندان معتقدند که دولت علاقه مند به تحقیق در مورد این پدیده نبوده و آن ها می خواستند وجود موجودات فضایی را نادیده بگیرند.
  2. در هشتم ژوئیه 1947 دفتر اطلاع رسانی در روزول (Roswell) نیومکزیکو اظهار داشت که یک بشقاب پرنده در مزرعه ای در نزدیکی این شهر سقوط کرده است. اما دولت اظهار داشت که این یک بالون آزمایش و بخشی از برنامه ای طبقه بندی شده بوده است. با این حال منتقدان می گویند که دولت کشف یک فضاپیمای فرازمینی را مخفی نگه داشته است.
  3. کاپیتان توماس مانتل یک خلبان 25 ساله از گارد ملی هوانوردی کنتاکی بود. او در هفتم ژانویه 1948 سقوط کرده و کشته شد. گفته می شود که او در تعقیب یک موجود فضایی بوده است. اما از آنجا که توماس خلبانی باتجربه در جنگ جهانی دوم بود بنابراین شرایط حادثه ای که برای او پیش آمده موضوع اختلاف بین محققان می باشد.

حقایقی درباره موجودات فضایی و نظرسنجی از مردم

  1. بر اساس نظرسنجی گالوپ، بیش از 90 درصد مردم آمریکا موجودات فضایی را به رسمیت شناخته اند. این در حالی است که این میزان بیشتر از به رسمیت شناختن جرالد فورد، شش ماه پس از ترک کاخ ریاست جمهوری می باشد.
  2. در اتحاد جماهیر شوروی مشاهدات موجودات فضایی و بشقاب پرنده ها اغلب به صورت آزمایشات مخفی راکت های نظامی مطرح شده است.
  3. در نظرسنجی 1996 گالوپ نشان داده شد که 71 درصد از آمریکایی ها معتقدند که دولت اطلاعات بیشتری نسبت به آنچه به مردم می گوید دارد.
  4. اولین عکس های گرفته شده از UFO در سال 1883 توسط ستاره شناس جوز بونیلا (Jose Bonilla) در زاکاتکاس (Zacatecas) مکزیک گرفته شده است.
  5. پایگاه گارد ملی هوایی Otis Air در نزدیکی کیپ کد قرار داشته و گفته می شود که در چندین گزارش از مشاهده های موجودات فضایی دخالت داشته است. از جمله آن ها ناپدید شدن F-94C Starfire بوده است که البته نیروی هوایی هرگز این ادعا را تایید نکرده است.

حقایقی درباره موجودات فضایی و حوادث ناشناخته

  1. میزان گزارشات مشاهده بشقاب پرنده ها در سال 1958 به اوج خود رسید. پس از آن گزارشات ارائه شده از موجودات فضایی کاهش یافت.
  2. در دهه 1960 مردم تمرکز خود را از بشقاب پرنده ها به سوی خلبانان جا به جا کردند. گزارش های بیشتری از صحبت کردن با بیگانگان به وجود آمد و حتی در درون خانه ها اتفاقاتی گزارش می شد. تا سال 1970 بیگانگان بیشتر به عنوان تهدید و مجرم شناخته می شدند. آن ها گاوها را کشته، نمادهای عجیب در زمین های کشاورزی ایجاد کرده و انسان ها را می دزدیدند.
  3. نظرسنجی روپر در سال 1991 نشان می دهد که 4 میلیون نفر از مردم باور دارند که توسط موجودات فضایی ربوده شده اند.
  4. اولین آدم ربایی در سال 1961 رخ داد. زمانی که بتی و بارنی هیل ادعا کردند زمانی که در جاده نیوهمشایر گرفتار شده بودند توسط موجودات فضایی ربوده شده اند.
  5. در 23 نوامبر 1953 اولین فرمانده به نام فلیکس یوجین مونکلا (Felix Eugene Moncla) برای جاسوسی از یک شیئ پرنده ناشناس به سالت ست مارین (Sault Ste. Marie) میشیگان فرستاده شد. پس از نزدیک شدن او به جسم پرنده هواپیمای مونکلا از صفحه رادار حذف شده و هرگز پس از آن پیدا نشد.

حقایقی درباره موجودات فضایی و گزارشات جدید

  1. در تاریخ 16 نوامبر 1986 هواپیمای باربری ژاپن در زمان پرواز در آلاسکا سه شیئ ناشناس را گزارش داد. خلبان کنجی تراوچی (Kenji Terauchi) گزارش داد که او دو چراغ را که بیش از 8 فوت اندازه دارند مشاهده کرده است. او همچنین گفت که نور سومی نیز بزرگتر از سایرین بر روی یک سفینه دیده می شود.
  2. مطالعه دایره های مزرعه ها که به عنوان cereology شناخته می شود نیز اطلاعاتی را ارائه می کنند. اولین دایره در سال 1965 در کوئینزلند استرالیا دیده شده است. UFO ها نشانه ها و نمادهای غیرقابل درکی را در زمین های کشاورزی و مزرعه ها ایجاد کرده اند.
  3. در 9 دسامبر 1965 در چندین ایالت آمریکا گزارشاتی مبنی بر چندین گلوله آتشین در میان باقی مانده هایی از فلزات ارائه شد. شاهدان عینی گزارشی از یک فرود بزرگ را ارائه می کردند. بعدها تحقیقاتی که ارتش انجام داد، این گزارشات را بعید دانست.
  1. مطالعات نشان داده است که بیشتر گزارشاتی که از موجودات فضایی و UFO ها بوده، پدیده های طبیعی مانند هواپیما، بالن، ابرهای براق، شهاب سنگ و به میزان کمی از آن ها نیز کلاه برداری بوده است. بین 5 تا 20 درصد از گزارشات همچنان ناشناخته باقی مانده است.
  2. بر اساس گزارش های منتشر شده در 5 اوت سال 2010، وینستون چرچیل نخست وزیر بریتانیا اجازه نداد تا گزارشی از یک حادثه در مورد موجودات فضایی و هواپیمای RAF در طول جنگ جهانی دوم منتشر شود. او نگران بود تا در میان مردم وحشت عمومی ایجاد شود. بنابراین او دستورات را در یک جلسه مخفی با ژنرال آیزنهاور بررسی کرده است.

منبع: www.factretriever.com

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: الی گشت
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29323

به "حقایقی مرموز از موجودات فضایی که فاش نشده اند" امتیاز دهید

1 کاربر به "حقایقی مرموز از موجودات فضایی که فاش نشده اند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقایقی مرموز از موجودات فضایی که فاش نشده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید