حلالی: بیرانوند به خاطر شرایط زمین گل خورد و با وزش باد، توپ هایش به اوت رفت!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید شرایط زمین دیدار این تیم برابر تراکتور و وضعیت هوا کار را برای شاگردان کالدرون سخت نموده بود.

حلالی: بیرانوند به خاطر شرایط زمین گل خورد و با وزش باد، توپ هایش به اوت رفت!

اسماعیل حلالی، پیشکسوت پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شکست سرخ پوشان پایتخت مقابل تراکتور در هفته دوم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: بازی جذاب و تماشایی از هر دو تیم شاهد بودیم البته روی گلی که پرسپولیس دریافت کرد، زمین هم تاثیر گذار بود چون وقتی توپ در مقابل دروازه به زمین خورد، ارتفاع زیادی گرفت و بیرانوند نتوانست توپ را مهار کند. معتقدم علاوه بر زمین، شرایط جوی هم در این نتیجه تاثیر داشت چون باد زیادی در استادیوم می وزید که همین باعث شده بود آغاز مجددهای بیرانوند مستقیم به اوت برود. بادهایی که در تبریز می وزد گاهی آنقدر زیاد است که توپ را مثل یک بادکنک در هوا تکان می دهد. همین امر سبب شد تیم ها بازی مستقیم نتوانند انجام بدهند.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در نیمه دوم اضافه نمود: یک گل از حریف عقب بود، اما بازی هیجانی اجازه نمی داد که پرسپولیس بتواند گل مساوی را بزند در این شرایط بازیکنان وقتی هیجانی بازی می نمایند، نمی توانند عملکرد خوبی داشته باشند. همین امر باعث شد حتی تراکتور دو فرصت گلزنی خوب دیگر به دست آورد که خوشحالیم این توپ ها به گل تبدیل نشد.

حلالی در ادامه درباره آینده پرسپولیس در لیگ برتر گفت: دو هفته دیگر باید به مصاف استقلال برویم. دربی برای دو تیم بسیار اهمیت دارد چون برنده این بازی می تواند در لیگ با روحیه مضاعف شرکت کند. الان پرسپولیس برابر تراکتور شکست خورده است، باید همه چیز را فراموش کند و باید با برطرف ضعف ها خودش را برای بازی های آینده آماده کند. من امیدوار هستم تا داربی، پرسپولیس بتواند خودش را از این شرایط خارج کند.

او در انتها درباره عملکرد جونیور در ترکیب پرسپولیس گفت: با 15 دقیقه نمی گردد درباره این بازیکن اظهار نظر دقیقی داشت. باید اجازه دهیم زمان بگذرد و یکی دو بازی کامل انجام دهد و بعد عملکردش را ارزیابی کنیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12719

به "حلالی: بیرانوند به خاطر شرایط زمین گل خورد و با وزش باد، توپ هایش به اوت رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حلالی: بیرانوند به خاطر شرایط زمین گل خورد و با وزش باد، توپ هایش به اوت رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید