حمله پیشدستانه ترامپ در آستانه انتشار عمومی گزارش مولر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران - خبرنگاران - درحالی که قرار است گزارش رابرت مولر بازپرس ویژه دخالت ادعایی روسیه در انتخابات 2016 آمریکا روز پنجشنبه منتشر گردد دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور در حمله ای توئیتری اعتبار این گزارش را زیر سوال برد.

حمله پیشدستانه ترامپ در آستانه انتشار عمومی گزارش مولر

به گزارش سه شنبه خبرنگاران، ترامپ در توئیتر نوشت: گزارش مولر توسط 18 دموکرات خشمگین و اتفاقا از ترامپ هم نفرت دارند (و حامی کلینتون هستند)، نوشته شده است. این گزارش باید بر افرادی که از ستاد انتخاباتی من در سال 2016 جاسوسی نموده و افراد دیگری که حقه روسیه را به راه انداختند، تمرکز می کرد.

او با تاکید بر اینکه میان ستاد انتخاباتی وی و روس ها تبانی صورت نگرفته است، اضافه کرد: پلیس های کثیف، دموکرات ها و هیلاری حقه باز پاسخ دهید.

قرار است ویلیام بار دادستان کل آمریکا روز پنجشنبه گزارش حدود چهارصد صفحه ای مولر درباره دخالت ادعایی روسیه را منتشر کند.

بار ماه گذشته میلادی تنها خلاصه چهار صفحه ای از این گزارش را منتشر کرد که با نقدها زیادی روبرو شد. طبق خلاصه کوتاه این گزارش، مولر نشانه ای دال بر تبانی ستاد انتخاباتی ترامپ و روس ها نیافته است.

دموکرات ها اعلام کردند که به توصیفات بار از گزارش مولر اعتمادی ندارند و خواستار انتشار کامل آن هستند. دموکرات های عضو کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا تهدید نموده اند، درصورتی که هفته جاری گزارش مولر را دریافت ننمایند بار را به کنگره احضار می نمایند.

به نوشته تارنمای هیل، انتظار می رود که انتشار گزارش کامل مولر حاوی اطلاعات مخربتری برای ترامپ باشد.

شبک**9423**1392

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6531

به "حمله پیشدستانه ترامپ در آستانه انتشار عمومی گزارش مولر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله پیشدستانه ترامپ در آستانه انتشار عمومی گزارش مولر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید