خبرنگاران بازرسان بهداشتی نامحسوس بازارهای میوه پایتخت را کنترل می نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از شروع به کار بازرسان ویژه نامحسوس جهت رصد رعایت نکات بهداشتی در بازارهای میوه و تره بار شهر تهران اطلاع داد.

خبرنگاران بازرسان بهداشتی نامحسوس بازارهای میوه پایتخت را کنترل می نمایند

به گزارش روز سه شنبه معاونت ارتباطات شورای اسلامی شهر تهران، زهرا صدر اعظم نوری با اشاره به بازدید سر زده اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از بازارهای میادین میوه و تره بار شهرداری تهرانی طی دیروز گفت: در راستای مصوبات کمیته مقابله با ویروس کرونا بازدید نامحسوسی از میادین میوه و تره بار داشتیم.

وی گفت: براساس نظر سنجی از مردم و شرایط کلی میادین شرایط رضایت بخش بود.

نوری اضافه نمود: میادین میوه و تره بار مستقیما با سلامت مردم در ارتباط هستند بنابراین نظارت بر آنها باید قوی تر از سایر قسمت ها باشد به همین دلیل طی روزهای آینده بازرس های ویژه ای به طور نامحسوس نحوه رعایت نکات بهداشتی در میادین را رصد و چک می نمایند.

وی ادامه داد: 16 هزار کارگر در این میادین مشغول به کار هستند که هر روز چکاپ می شوند حتی تعدادی از آنها در روزهای اول مبتلا به کرونا شده اند که سازمان به سرعت آنها را شناسایی نموده و تحت درمان قرار گرفته اند.

نوری اعلام کرد: اما با این وجود طی جلسه ای که با معاون خدمات شهری و ریاست سازمان میوه و تره بار ظهر امروز داشتیم به چند نکته دیگر نیز تاکید شد.

وی، نحوه گند زدایی و ضد عفونی کردن میادین، استفاده از شیشه به جای پلاستیک جهت جداکردن کانتر فروشنده و خریدار، اطلاع رسانی صوتی در محوطه همه میادین میوه و تره بار و تامین مواد ضدعفونی نماینده جهت استفاده خریداران در بدو ورود از جمله تاکیدات ما بعد از بازدید از میادین میوه و تره بار، را از تصمیمات جدید در میادین مطرح کرد.

عضو شورای تهران، گفت: بسته بندی کردن بیشتر محصولات عرضه شده در میادین و همچنین توسعه فروش اینترنتی موضوعات دیگری بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

شهر تهران بیش از 240 میدان میوه و تره بار فعال دارد.

میادین میوه و تره بار از جمله مراکزی است که حتی در شرایط انتشار کرونا به شهروندان خدمات ارایه می نماید.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28006

به "خبرنگاران بازرسان بهداشتی نامحسوس بازارهای میوه پایتخت را کنترل می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازرسان بهداشتی نامحسوس بازارهای میوه پایتخت را کنترل می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید