خبرنگاران تدابیر امنیتی در شهر محل زندگی بایدن شدیدتر می شود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- تدابیر امنیتی با بالا رفتن احتمال پیروزی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در شهر محل زندگی این سیاستمدار تشدید می شود.

خبرنگاران تدابیر امنیتی در شهر محل زندگی بایدن شدیدتر می شود

به گزارش جمعه خبرنگاران از روزنامه واشنگتن پست، تدابیر امنیتی برای محافظت از بایدن با بالا رفتن احتمال پیروزی وی در انتخابات 2020 آمریکا و همچنین برگزاری سخنرانی این نامزد حزب دموکرات در ایالت دلاور افزایش یافته است.

این روزنامه آمریکایی به نقل از دو منبع آگاه گزارش داد که سرویس مخفی ایالات متحده روز جمعه همزمان با آمادگی کمپین بایدن برای اعلام پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیروهای بیشتری را به ویلمینگتون شهر محل زندگی بایدن اعزام خواهند کرد.

کمپین نامزد حزب دموکرات در انتخابات آمریکا به سرویس مخفی اعلام کرده است که بایدن از یک مرکز همایش در ویلمینگتون به مدت دست کم یک روز دیگر برای ایراد سخنرانی بزرگ خود استفاده می کند.

دیروز پنجشنبه اطراف اقامتگاه بایدن در ویلمینگتون ایالت دلاور و چند منطقه دیگر این شهر، منطقه پرواز ممنوع اعلام شد. این منطقه دست کم تا امروز جمعه حریم هوایی دفاع ملی نام گرفته است

دیروز اداره هوانوردی فدرال آمریکا با صدور بیانیه ای گفت که محدودیت های موقت پروازی معرف منطقه ای محدود شده دربرابر سفرهای هوایی به دلیل شرایط خطرناک، رویدادی خاص یا هشداری کلی برای حریم هوایی این نهاد است. اگرچه این اداره به دلیل اتخاذ این تصمیم اشاره ای نکرده است، اما این اقدام به عنوان بخشی از پروتکل های امنیتی قبل از پیروزی احتمالی بایدن تلقی می شود.

در سال 2016، در اطراف اقامتگاه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در برج ترامپ نیویورک و همچنین اطراف اقامتگاه مایک پنس معاون وی قبل از ادای سوگند منطقه پرواز ممنوع اعمال شد.

نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است در ساعات اولیه روز جمعه به وقت محلی اعلام شود. اعلام نتایج بستگی به پایان شمارش آرا در یکی از ایالت های جورجیا، پنسلوانیا، نوادا و کارولینای شمالی دارد. بایدن با در دست داشتن 264 رای الکترال تنها به کسب رای یکی از ایالت های نامبرده برای پیروزی در انتخابات نیاز دارد؛ نامزد حزب دموکرات آمریکا در نوادا با 6 رای الکترال که 84 درصد آرا شمارش شده با تقریبا 11 هزار رای جلو است و در ایالت جورجیا با 16 رای الکترال که 99 درصد آرا شمارش شده تنها هزار و 700 رای از دونالد ترامپ عقب است.

گروه ساختمانی ابان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: ایرنا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 44308

به "خبرنگاران تدابیر امنیتی در شهر محل زندگی بایدن شدیدتر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تدابیر امنیتی در شهر محل زندگی بایدن شدیدتر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید