خبرنگاران جشنواره تئاتر خوزستان با اجرای چهار نمایش کلید خورد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اهواز - خبرنگاران - سی و دومین دوره از جشنواره تئاتر خوزستان روز پنجشنبه با اجرای چهار نمایش به صورت مجازی کار خود را آغاز کرد.

خبرنگاران جشنواره تئاتر خوزستان با اجرای چهار نمایش کلید خورد

به گزارش خبرنگاران در نخستین روز این جشنواره که برای نخسین بار به علت کرونا به صورت مجازی برگزار شد در ساعت 15 نمایش کارگاه نمایش به کارگردانی و نویسندگی ایوب بختیاری توسط گروه خروس جنگی از اهواز اجرا شد.

در ساعت 17 نیز گروه زهور اهواز نمایش واقعه در مجلس سودابه خوانی به کارگردانی مریم مقدم و نویسندگی حسین کیانی را روی صحنه بردند و در ساعت 19 نیز گروه تیرداد بهبهان نمایش میرزا شوقی شاعر آب به کارگردانی و نویسندگی حجت الله تجلی را به اجرا درآوردند.

آخرین نمایش نخستین روز جشنواره به نمایش گندم به کارگردانی مرتضی شاه کرم و نویسندگی خلیل ضرغام پور اختصاص داشت که توسط گروه تئاتر سلاسل شوشتر اجرا شد.

سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان از چهارم تا ششم دی ماه به صورت مجازی برگزار می شود علاقمندان به حوزه نمایش و تئاتر می توانند برای مشاهده نمایش های راه یافته به جشنواره سایت سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان مراجعه کنند و به صورت آنلاین نمایش ها را در چهار سانس 15، 17، 19 و 21 مشاهده کنند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 48234

به "خبرنگاران جشنواره تئاتر خوزستان با اجرای چهار نمایش کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنواره تئاتر خوزستان با اجرای چهار نمایش کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید