خبرنگاران شمار فوتی های ناشی از بیماری کرونا در کرمانشاه به 21 نفر رسید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کرمانشاه- خبرنگاران- سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در 24 ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست 2 نفر آمار مبتلایان این استان به 194 نفر رسید که 21 نفر از آنان فوت نموده اند.

خبرنگاران شمار فوتی های ناشی از بیماری کرونا در کرمانشاه به 21 نفر رسید

دکتر محمدابراهیم صبور روز پنجشنبه (هفتم فروردین) در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز هزارو 9 بیمار مشکوک به کووید 19 در بیمارستان های استان بستری شدند که 888 نفر از آنان ترخیص شده اند و اکنون 100 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند.

رییس مرکز بهداشت کرمانشاه با بیان اینکه رعایت نکات بهداشتی توسط تمام شهروندان لازم است، گفت: از مردم می خواهیم در خانه بمانند و مسائل بهداشتی را رعایت نمایند تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری گردد.

صبور مطرح نمود: از افراد دارای علائم بیماری کرونا که بیماری حاد زمینه ای ندارند تقاضا داریم که در منزل استراحت نمایند و در صورت مشاهده علائم حاد تنفسی به مراکز 16 ساعته بهداشت مراجعه نمایند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیش از 50 درصد بیماران در روزهای گذشته یا میهمانی از استان های پرخطر داشتند و یا به این استان ها مسافرت نموده اند.

صبور تاکید نمود: از مردم می خواهیم که در این ایام نه به مسافرت بروند و نه میزبان مسافرانی از دیگر استان های کشور باشند.

وی گفت: بر اساس برآوردهای اجرا شده بیش از 80 درصد مردم استان به منظور مقابله با کرونا با دانشگاه علوم پزشکی همکاری دارند و توصیه های بهداشتی را جدی می گیرد.

رییس مرکز بهداشت کرمانشاه اضافه نمود: با این حال هنوز بین 10 تا 20 درصد مردم جامعه توجهی به توصیه های بهداشتی ندارند و رفتارهای پرخطر در رابطه با شیوع بیماری کرونا انجام می دهد.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر اینکه احتمال اوج گیری کرونا در کرمانشاه وجود دارد، گفت: در صورتی که جمعیت 10 تا 20 درصدی بی توجه به مسائل بهداشتی مقابله با کرونا را جدی نگیرند با بحرانی جدی در کرمانشاه روبرو خواهیم شد.

به گزارش خبرنگاران، از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تا به امروز 29 هزار و 406 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که در مجموع 2 هزارو 234 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 10 هزار و 457 مورد از ابتدا تا به امروز بهبود یافته اند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در ووهان واقع در استان هوبی چین پدیدار و با گسترش به بیشتر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27124

به "خبرنگاران شمار فوتی های ناشی از بیماری کرونا در کرمانشاه به 21 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار فوتی های ناشی از بیماری کرونا در کرمانشاه به 21 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید