خبرنگاران شهرستان نکاء به صورت آزمایشی قرنطینه شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ساری - خبرنگاران - فرماندار نکا از اجرای آزمایشی طرح قرنطینه در این شهرستان از ساعت 19 شنبه شب اطلاع داد.

خبرنگاران شهرستان نکاء به صورت آزمایشی قرنطینه شد

عبدالجواد توحیدی مقدم به خبرنگار خبرنگاران گفت که این طرح به طور آزمایشی آغاز شده و موقتی است و بر اساس آن تردد خودروهای غیر ضروری در سطح شهر نکا ممنوع و بازار هم تعطیل شده است.

وی اضافه نمود : قرنطینه آزمایشی شهر نکا بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان اجرایی شده است و یکی از اهداف آن هم این است که مردم از خانه هایشان خارج نشوند.

فرماندار نکا با اعلام اینکه مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا نکا به بازاریان و اصناف اطلاع رسانی شده است ، گفت : بر اساس این مصوبات، بازار نکا در روزهای فرد تعطیل است و تنها مشاغلی که به ارائه خدمات مهم و ضروری مردم مشغولند ، فعال خواهند بود.

توحیدی مقدم اضافه نمود : همه پرسنل و امکانات در جهت شکست ویروس کرونا به کار گرفته شده و با همکاری مردم و رعایت بهداشت فردی و ماندن در منازل و تعهدی که از کادر بهداشتی و درمانی سراغ داریم قطعا از این بحران نیز با سربلندی بیرون خواهیم آمد.

شهرستان نکا در شرق مازندران واقع است و به خاطر زیر پوشش داشتن تعداد زیادی روستا ، یکی از شلوغ ترین بازارها و خیابان های شهری مازندران را دارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25310

به "خبرنگاران شهرستان نکاء به صورت آزمایشی قرنطینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرستان نکاء به صورت آزمایشی قرنطینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید