خبرنگاران اجرای سختگیرانه پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا الزامی است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اصفهان- خبرنگاران- استاندار اصفهان گفت: اجرای سختگیرانه تمام پروتکل های بهداشتی در مترو، اتوبوس ها و تاکسی ها الزامی است زیرا تهدید ویروس کرونا همچنان باپرجاست.

خبرنگاران اجرای سختگیرانه پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا الزامی است

عباس رضایی روز یکشنبه در صد و بیست و ششمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان اضافه نمود: متاسفانه کرونا هنوز تمام نشده و به احتمال طی هفته های آینده شاهد موج دوم این بیماری در استان خواهیم بود که همراهی مردم در این زمینه تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به مشارکت شهرداری اصفهان در زمان شیوع ویروس کرونا توضیح داد: ارائه بسته های بهداشتی به مناطق محروم و ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری از اقدامات مهم شهرداری در این برهه زمانی است.

وی با بیان اینکه اصفهان شهری با اصالت، متمدن و دنیای است، افزود: باید حمایت جدی از مشاغل آسیب دیده در زمان کرونا و پسا کرونا مورد توجه مدیریت شهری قرار بگیرد.

استاندار اصفهان از مدیریت شهری خواست تا بر اصول عدالت محوری، شهروند مداری، شفافیت، تخصص محوری و برنامه محوری تمرکز ویژه ای داشته باشند.

وی اظهارداشت: دولت تنها با شهر اصفهان برای بازسازی 700 دستگاه اتوبوس موافقت نموده است.

وی اعلام کرد: باید شهروند مداری و عدالت محوری در راس امور قرار گیرد، برای حضور 30 درصدی بانوان در عرصه های مدیریتی کوشش می کنیم.

استاندار اصفهان توضیح داد: شهروندان برای ورود و خروج استادیوم نقش دنیا با مشکلاتی روبه رو شدند که نیازمند تدابیری بیشتری در این زمینه است.

وی ادامه داد: همچنین پدافند غیرعامل موضوع مهمی است و من نگران اصفهان و آتش سوزی در محل هایی مانند بازار بزرگ این شهر هستم.

رضایی بر گسترش محورهای دوچرخه سواری در اصفهان تاکید نمود و گفت: باید به سمت شهر و شهروند سالم حرکت کنیم زیرا دوچرخه سواری آلودگی ها را کاهش می دهد.

تراموا به زودی در اصفهان اجرا خواهد شد

شهردار اصفهان با اشاره به فعالیت های سه سال گذشته مدیریت شهری اضافه نمود: اجرای پروژه های شهری تحولات خوبی را در حوزه عمرانی رقم زده است، سال گذشته بیش از 2 هزار و 500 میلیارد تومان در حوزه عمرانی هزینه شده است.

قدرت الله نوروزی، پروژه رینگ چهارم حفاظتی، مترو، سالن اجلاس را از ابر پروژه های در دست اقدام این کلانشهر برشمرد و گفت: به زودی پروژه بزرگ تراموا در اصفهان کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: با انسجام، وحدت و همدلی می توان مسیرهای سخت را هموار کرد.

شهردار اصفهان با اشاره به طرح هر یکشنبه یک افتتاح اعلام کرد: تا خاتمه سال روزهای یکشنبه افتتاح اماکن مختلف عمرانی، فرهنگی و ورزشی در شهر اصفهان را داریم.

در شهر اصفهان افزون بر 2 میلیون و 300 هزار نفر زندگی می نمایند. همچنین این خطه دارای 15 منطقه شهری، هفت هزار و 500 هکتار اراضی مسکونی، 700 هزار خانه، حدود 360 هکتار اراضی آموزشی، 50 هکتار پارکینگ، یکهزار و 100 هکتار فضای عمومی و 300 هکتار باغ داخل محدوده شهری است.

بر اساس آخرین آمار سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از ظهر روز آدینه تا ظهر روز شنبه (24 خردادماه جاری) 2 هزار و 410 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شده که از این تعداد 714 نفر مورد بستری و یک هزار و 696 نفر موارد سرپایی یا در تماس با مبتلایان بوده اند و با در نظر دریافت موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید19 در کشور به 184 هزار و 955 نفر و فوتی ها نیز افزون بر هشت هزار نفر رسیده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 33923

به "خبرنگاران اجرای سختگیرانه پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا الزامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اجرای سختگیرانه پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا الزامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید