خسارت 300 میلیون دلاری AFC با لغو فصل جاری لیگ قهرمانان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در صورت لغو فصل جاری لیگ قهرمانان با خسارت هنگفتی روبرو خواهد شد.

خسارت 300 میلیون دلاری AFC با لغو فصل جاری لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران، روزنامه الاتحاد امارات به نقل از یک منبع موثق در AFC نوشت: لغو دیدارهای فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا با توجه به اسپانسرهای مالی این رقابت ها می تواند خسارت 300 میلیون دلاری را به همراه داشته باشد. AFC حق پخش تلویزیونی این رقابت ها را فروخته و تعداد بازی های یک فصل با مشارکت برترین باشگاه های قاره آسیا 150 بازی است. در شرایط کنونی، ویروس کرونا باعث توقف تمامی رقابت ها و عدم اطمینان از زمان دقیق برگزاری آنها شد.

بر اساس این گزارش،کنفدراسیون فوتبال آسیا سه گزینه را برای آغاز رقابت ها به فیفا پیشنهاد داده که تحت بررسی قرار گرفته است.گزینه AFC برای دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 ماه های اکتبر و نوامبر هستند و دیدارهای مرحله سوم این رقابت ها نیز در سال 2021 برگزار خواهند شد.

گزینه نخست مورد مطالعه کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمان در نیمه نخست آگوست (مرداد) و سپس برگزاری سایر مراحل نهایی تا ماه های سپتامبر و اکتبر هستند. گزینه دوم AFC تغییر تاریخ دیدارهای لیگ قهرمانان با هدف کاهش فشار به لیگ های کشورها و برگزاری بازی های مراحل یک چهارم، نیمه نهایی و نهایی در ماه های نوامبر و دسامبر است. سومین گزینه کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز برگزاری بازی های انتخابی جام جهانی 2022 در ماه های اکتبر و نوامبر با توجه به کاهش بازی های لیگ قهرمانان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 11 مرداد 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32923

به "خسارت 300 میلیون دلاری AFC با لغو فصل جاری لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت 300 میلیون دلاری AFC با لغو فصل جاری لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید