خوزستان میزبان مسابقات مجازی کاراته کارگری کشور

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/خوزستان رقابت های کاراته کارگری کشور به صورت مجازی و به میزبانی استان خوزستان برگزار می گردد.

خوزستان میزبان مسابقات مجازی کاراته کارگری کشور

هومن خدری، رئیس انجمن کاراته کارگری خوزستان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برای اولین بار در استان خوزستان مسابقات کاتای کارگری استان را به صورت مجازی در خوزستان برگزار کردیم که این رقابت ها 150 شرکت کننده خانم و آقا داشته است. شرکت کنندگان برای حضور در این پیکارها، فیلمی از حرکات نمایشی و اجرای فرم ها را برای ما ارسال نموده اند و پس از این نیز، مسابقات داوری خواهد شد و نفرات برتر معرفی می شوند.

وی ادامه داد: این رویداد به دلیل تقویت روحیه ورزشکاران بخش کارگری انجام شد، زیرا با توجه به اینکه با شیوع کروناویروس روبرو هستیم و احساس کردیم که ممکن است روحیه ورزشکاران مان تحت تاثیر قرار بگیرد و از فضای ورزش نیز دور شوند، تصمیم به انجام این رقابت های مجازی گرفتیم.

رئیس انجمن کاراته کارگری خوزستان گفت: پس از این نیز وقتی این طرح را به فدراسیون کارگری ارائه دادیم، با استقبال آن ها روبه رو و بر این اساس قرار شد خوزستان با همکاری ورزش صنعت آب و برق و شرکت بهره برداری غدیر خوزستان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم سیامک صفری از کارکنان شرکت غدیر خوزستان از روز شنبه هفته آینده، ششم اردیبهشت ماه به مدت یک هفته میزبان مسابقات کاتای مجازی کارگری کشوری در دو بخش آقایان و بانوان باشد.

وی اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقات باید فیلم حرکات نمایشی و اجرای فرم های خود را روی سایتی که به این منظور در نظر گرفته شده است، قرار دهند و سپس این رقابت ها به وسیله داوران خوزستانی و کشوری مورد ارزیابی قرار می گیرد. همچنین با هماهنگی که با وزارت نیرو و صنعت آب و برق خوزستان به عنوان حامیان برگزاری این مسابقات داشتیم، جوایزی برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29923

به "خوزستان میزبان مسابقات مجازی کاراته کارگری کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان میزبان مسابقات مجازی کاراته کارگری کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید