خوشمزه ترین غذاهای هندی در بهترین رستوران های آگرا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وارد شهر آگرا شده اید و بسیار گشنه هستید اما نمی دانید به کدام رستوران بروید؟ بهترین رستوران های آگرا را نمی شناسید و مانده اید که کجا اولین وعده غذای خود را در آگرا و هند سفارش دهید؟ مجله گردشگری خبرنگاران برای شما پاسخ را پیدا نموده است. ارزان ترین رستوران های آگرا را به همراه آدرس آن ها، خواهید خواند. اگر به دنبال رستوران هایی محلی آگرا هستید، تعدادی را به شما معرفی می کنیم. در میان این رستوران ها، رستوران های لوکس، رستوران هایی با غذای قیمت مناسب، رستوران های ارزان و برترین رستوران های آگرا از جمله نکاتی هستند که ممکن است بخواهید به سراغ آن ها بروید.

خوشمزه ترین غذاهای هندی در بهترین رستوران های آگرا

اگر تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید، می توانید گزینه مورد نظر خود را پیدا نموده و به راحتی برای ناهار یا شام و هر وعده غذایی دیگری به سراغ بهترین رستوران آگرا به انتخاب شما بروید. آگرا یکی از شهرهای مثلث طلایی هند و معروف این کشور است که در خود جاذبه های مهمی همچون تاج محل، قلعه سرخ، باغ مهتاب، باغ رام و بسیاری دیگر دارد. شهری که در تمام طول سال مملو از گردشگر خارجی است و به همین دلیل رستوران های معروف آگرا بسیارند.

برای خواندن این مطلب، حدود 5 دقیقه زمان احتیاج دارید.

معروف ترین و بهترین رستوران های آگرا

می دانستید که در آگرا حدود 105 رستوران وجود دارد که غذاهای چینی به مشتریان خود ارائه می دهند؟ در حقیقت به غیر از خوشمزه ترین و معروف ترین غذاهای هندی می توانید به سراغ غذاهای دیگر کشورهای آسیایی هم بروید. در این شهر، رستوران غذاهای ایتالیایی، رستوران تایلندی و انواع فست و فود و کافه شاپ پیدا می شوند که اگر به هر یک از آن ها بروید، تجربه خوبی از فضای شهر و دیدنی های آگرا خواهید داشت. چند رستوران معروف آگرا را که بیشتر گردشگران می شناسند را معرفی می کنیم. در راهنمای سفر به آگرا اطلاعات بیشتری راجع به این شهر و جاذبه های آن خواهید یافت.

رستوران سالت کافه کیتچن | The Salt Cafe Kitchen

یکی از بهترین رستوران های آگرا با چندین فضای مجزا و ترکیب رنگی متفاوت که از تعداد گردشگران بسیاری می تواند پذیرایی کند. فضایی رمانتیک و به رنگ آبی-سفید برای مهمانانش فراهم نموده، رستوران سالت کافه کیتچن است. فضایی دلنشین با حال و هوایی که نورپردازی فوق العاده داشته و به هیچ وجه چشمان شما را اذیت نمی نماید. خصوصیتی که این رستوران را در رتبه 19 ام رستوران های آگرا قرار داده است. بهترین غذاهای این رستوران در میان دسرهای آن قرار گرفته است. تازه اگر به دیدن تاج محل رفتید، به راحتی برای ناهار می توانید این رستوران را که در نزدیکی این بنای سفید رنگ قرار گرفته، انتخاب کنید. سالت کافه کیتچن از ساعت 12 ظهر تا 12 شب باز است و انواع غذاهای هندی، ایتالیایی، مکزیکی، چینی و فست فودی را در منوی خود دارد.

  • آدرس: 3rd Floor, 1C Fatehabad Road | Near Crystal Sarovar Premiere, Agra

رستوران آی تی سی مغول تاج بانو | ITC Mughal Taj Bano

برای سفارش غذاهای هندی و محلی آگرا، غذاهای آسیایی و رژیم های مخصوص مانند رژیم های گیاهی رستوران آی تی سی مغول تاج بانو را پیشنهاد می دهیم. اگر تنها به دنبال بهترین رستوران های حلال آگرا هستید، پس باید تاج بانو را هم نام ببرید. در فضای سرپوشیده و کنار سالن غذاخوری، سه نوع بوفه پیدا خواهید کرد که تنوع غذایی دارند. چنین امکان انتخاب غذا به شما اجازه می دهد تا از نزدیک غذاهای هندی را دیده و در نهایت بشقاب خود را پر کنید.

امکانی که با تنها خواندن منوی غذا برای مشتریان فراهم نمی گردد. به محض ورود به این رستوران فضا و دکوراسیون داخلی آن، جلب توجه می نماید. زیبایی و چشم نوازی فضای رستوران در بشقاب های غذا هم دیده می گردد. شعار این رستوران مهمان به خاطر کیفیت است و به خاطر امکانات ویژه مانند داشتن پارکینگ، جایگاه بلند یا امکان رزرو بسیار مورد علاقه توریست ها و البته مردم هند است.

  • آدرس: Taj Ganj, Agra 282001, India

رستوران پشاوری، با غذاهای افغانی-هندی

از نزدیک ترین و بهترین رستوران های آگرا به تاج محل بوده که توانسته رتبه هفتم را از میان 370 رستوران آگرا از آن خود نماید. البته که این اتفاق به خاطر غذاهای خوشمزه افغانی و هندی پشاوری است اما فضای گیرای رستوران هم بی تاثیر نبوده است. ناهار، شام و عصرانه هایی از میان انواع غذاهای خوشمزه و با ویژگی هایی مانند غذاهای حلال، غذاهای گیاهی، گوشتی و بدون گلوتن و قند، انتخاب آزادانه تری برای مهمانان Peshawri فراهم نموده است.

  • آدرس: Tajganj | ITC Mughal, Agra 282001, India

رستوران انیسه، سرو غذا در فضای باز

به دنبال رستورانی هستید که شام را در آنجا سفارش دهید، همچنین فضای خنک باغ های هندی را می پسندید؟ پس رستوران انیسه با موسیقی زنده سنتی هند بهترین رستوران آگرا برای شماست. شب ها طاقچه های اطراف حیاط رستوران با نورهای رنگارنگ می درخشند و هر میزی فضای خصوصی خودش را تجربه می نماید. بنابراین کاملا احساس راحتی خواهید نمود. پس بهتر این است که وعده شام را در رستوران Anise سفارش دهید.

  • آدرس: Fatehabad Road | Inside Courtyard by Marriott Agra, Phase 2, Agra 282001, India

بهترین رستوران های آگرا با غذاهای محلی هندی

سفر به هند بدون تجربه خوردن خوشمزه ترین غذاهای هندی کامل نمی گردد. پس پیشنهاد می دهیم که شما هم همانند دیگر گردشگران هند پس از بازدید از جاذبه های آگرا به سراغ غذاهای هندی و بهترین رستوران های آگرا با غذاهای محلی بروید.

رستوران تاج تراس، تراسی بالای هتل تاج آگرا

اگر به هتل تاج که یکی از بهترین هتل های 3 ستاره آگرا است، بروید، در پشت بام آن با فضایی پر از میز و جایگاه روبرو خواهید شد. این فضای رستورانی، یکی از بهترین رستوران های آگرا بوده که برای گردشگران خارجی و البته مردم هند، محبوب شده است. به قول یکی از گردشگران اگر به دنبال غذای عالی، نمای خوب و نزدیکی به تاج محل هستید، بهترین رستوران را یافته اید. رستورانی که نمای غروب تاج محل آن بسیار محبوب بوده و تنها 10 دقیقه تا چنین جاذبه آگرا پیاده روی دارد. انواع غذاهای هندی، آسیایی و برخی از غذاهای بین المللی را می توانید سفارش دهید. اگر رژیم غذایی خاصی دارید از منو غذاهای مخصوص خود را سفارش دهید. غروب این رستوران فوق العاده است.

  • آدرس: Hotel taj اقامتگاه , near shilpgram, eastern gate of tajmahal, tajganj | Hotel Taj

کافه رستورانی به نام بامبو در آگرا | Bamboo Cafe

بامبو کافه یکی از آن فضاهایی است که حس و حالی هندی و محلی به مهمانانش می دهد. فضایی ساده که کوشش نموده در سادگی تمام بهترین و خوشمزه ترین غذاها را تهیه کند. رضایت مشتریان بامبو کافه بالاست و شاید همین خودمانی بودن فضای این رستوران، چندان بی تاثیر نباشد. همانطور که از نامش پیداست، در فضای درون رستوران بیشتر از درخت بامبو استفاده شده و سقف هم با چراغ های پرتزئین دکور شده است.

بیشتر غذاهای هندی و بهترین غذاهای آسیایی را در بامبو کافه خواهید دید که با مناسب ترین قیمت ها به مشتریان ارائه می شوند. بیشتر گردشگران انگلیسی و اسپانیایی به این رستوران آگرا می آیند اما می توانید دیگر گردشگران خارجی را هم در میان مهمانانش ببینید.

  • آدرس: 30 M I G Taj Nagri Phase Near Shilpgram, Agra 282004 India

رستوران د گلوبال سیور | The Global Savour Restaurant

به دیدن جاذبه های گردشگری آگرا رفته اید و در نهایت به دنبال رستورانی ارزان با غذاهای معطر هندی می شد؟ فضایی که بتوانید به سرعت غذای خود را سفارش داده و به ادامه گردش خود بازشد؟ رستوران د گلوبال سیور، به نوعی یکی از بهترین رستوران های آگرا بوده که حتی نان هندی اش را خودش می پزد.

اینجا انتظار ظرف ها و بشقاب های غذای فانتزی و لوکس را نداشته باشید. در واقع شما وارد رستورانی شده اید که غذاهای ارزان هندی را به ساده ترین شکل ممکن در هند سرو می نماید. بسیار شلوغ است اما غذاهای خوشمزه و سالم با پذیرایی عالی آن را میان مردم هند و گردشگران محبوب نموده است. فاصله چندانی هم تا معروف ترین جاذبه های هند یعنی تاج محل ندارد.

  • ساعات باز بودن رستوران: از 8 صبح تا 11 شب
  • آدرس: Shilp Gram Road Near Shilp Gram Parking, Taj Nagri 1, MIG Phase 1,MIG Colony, Beside Moustache Hostel, Basai Khurd, Agra 282001 India

رستوران های آگرا که قیمت های مناسبی دارند

اگر بخواهیم از 10 رستوران فوق العاده آگرا نام ببریم، قطعا بیشتر این رستوران ها، قیمت های مناسب و مقرون به صرفه ای را ارائه می دهند. رستوراه های آگرا را که از این جهت برای سفر به هند شما مناسب است، نام می بریم و اگر به دنبال گزینه های بیشتری هستید، پیشنهاد می دهیم که به سایت انگلیسی tripadvisor سری بزنید.

نانوایی و رستوران شوگر ان تیم آگرا | Sugar n Thyme

رستورانی که در هند واقع شده است اما غذاهای دیگر کشورها را سرو می نماید، به شما معرفی خواهیم نمود. از رستوران های معروف آگرا که تنوعی از غذاها را در منوی خود دارد، رستوران شوگر ان تیم است. رستورانی که می توانید انواع غذاهای تایلندی، چینی، آمریکایی و ایتالیایی را در آن سفارش دهید. انواع وعده های غذایی مانند صبحانه، ناهار، شام و میان وعده های عالی و فوق العاده را در این فضای جدید امتحان کنید و از فضایی پر از طراحی های گرافیکی و هنری آن لذت ببرید.

اگر چندان گرسنه نیستید، می توانید از کافی شاپ این رستوران، انواع میلک شیک ها، کیک و شیرینی ها و دیگر نوشیدنی های خوشمزه را سفارش دهید.

  • آدرس: 1374K/1375K, Ground Floor, Dinesh Nagar, Fatehabad Road, Agra 282001 India

یس رستوران، با غذاهای هندی خانگی | Yes Restaurant

باز هم یکی از ارزان ترین رستوران های آگرا که انواع غذاهای هندی یا چینی را سرو می نماید و بدون تکلف است. اینجا کیفیت غذاها و رفتار مهربان و خوش برخوردی کارکنانش است که مشتریان بسیاری را به سمت خود کشانده است. البته باید اشاره کنیم که نزدیکی و فاصله بسیار کم این رستوران محلی آگرا از مزیت های عالی آن است. برای تمام وعده های غذایی می توانید وارد این رستوران شوید و مطمئن باشید که غذای شما رد مدت زمان کوتاهی سرو خواهد شد.

  • آدرس: 2/78 Western gate taj mahal 2/78 Western Gate Taj Mahal, Agra 282001 India

رستوران ددلیشیا | DDelicia

اگر به رستوران ددلیشیا رفتید، مطمئن باشید همانند دیگر گردشگرانی که چنین تجربه ای را داشته اند، با رضایت کامل بیرون خواهید آمد. هر گردشگری که از در این رستوران بیرون آمده است، لبخند به لب داشته و از غذاهای رستوران ددلیشیا بسیار تعریف نموده است. اینجا یکی از بهترین رستوران های آگرا بوده که بهترین خدمات را داشته و خوشمزه ترین مرغ ها را سرو می نماید. به غیر از انواع مرغ ها، دیگر غذاهای ایتالیایی، چینی، هندی و مکزیکی در منوی آن گنجانده شده و هواداران بسیاری دارد. نه تنها مردم محلی آگرا و جوانان هندی بلکه گردشگران خارجی فراوانی هم برای سفارش وعده های ناهار و شام وارد این رستوران ددلیشیا می شوند.

  • آدرس: Fatehabad Road E-4/B, Taj Nagari Phase - 2,, Agra 282001 India

از ارزان ترین رستوران های آگرا

جدای از غذاهای خیابانی آگرا که ارزان ترین غذاهای هند را پخت می نمایند، برخی از بهترین رستوران های آگرا هستند که قیمت های مناسبی دارند. همچنین کافه رستوران بامبینو با فضای متفاوتی که برای مهمانانش فراهم نموده توانسته مشتریان بسیاری را جذب نماید. رستوران و کافه ای که انواع غذاهای آسیایی و هندی را تهیه می نماید و فضای رنگارنگی دارد. در منوی این رستوران غذاهای چینی هم خواهید دید که محبوبیت بیشتری در میان مهمانان دارد.

  • آدرس رستوران بامبینو: Hotel Aashiyana Palace 29/30 Mmig Taj Nagari phase1 Shilpgram Road Agra, Agra 282001 India

رستوران ال کلاسیکو

اگر به رستوران هایی مانند ال کلاسیکو برای شام بروید، منوی ارزان قیمتی از غذاهایی با کیفیت مناسب و خوشمزه خواهید یافت. هواداران فوتبال فضای مناسبی برای دور هم جمع شدن و سفارش غذا دارند. در تمام دیوارهای این رستوران می توانید عکس هایی از فوتبالیست های مشهور و صحنه های جذاب بازی های معروف ال کلاسیکو را ببینید. اگر قصد سفارش غذا در این رستوران را دارید، پیشنهاد می دهیم که در زمان هایی که پخش بازی فوتبال است به دلیل شلوغی به این رستوران نروید. مگر اینکه شما هم عاشق فوتبال باشید و از بودن و جشن دریافت در میان دیگر هواداران لذت می برید.

  • آدرس رستوران ال کلاسیکو: Shilpgram Rd, Agra 282001 India

اگر به یکی از رستوران های آگرا رفته اید، لطفا برای ما کامنت گذاشته و از تجربیات خود بگویید.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: الی گشت
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10685

به "خوشمزه ترین غذاهای هندی در بهترین رستوران های آگرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشمزه ترین غذاهای هندی در بهترین رستوران های آگرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید