دانشگاه سمنان میزبان نهمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بیست و یکمین کنگره ملی و نهمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران از 28 بهمن تا اول اسفند 99 با حضور پژوهشگران حوزه زیست شناسی از داخل و خارج از کشور به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می گردد.

دانشگاه سمنان میزبان نهمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، بیست و یکمین کنگره ملی و نهمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران از 28 بهمن تا اول اسفند 99 با حضور پژوهشگران حوزه زیست شناسی از داخل و خارج از کشور به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می گردد.

ابوالمعالی، مدیر گروه زیست شناسی دانشگاه سمنان و دبیر اجرایی بیست و یکمین کنگره ملی و نهمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران با اعلام این خبر گفت: این کنگره با حضور میهمانانی از داخل و خارج از کشور به صورت حضوری و مجازی و در راستای نیل به اهداف سند ششم توسعه علمی کشور و نقشه جامع علمی جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد فضای تعامل و هم اندیشی علمی بین پژوهشگران و دانشمندان علوم زیستی در سطح ملی و بین المللی و با شعار زیست شناسی یکپارچه: همگرایی برای توسعه پایداربرگزار می گردد.

ابوالمعالی با بیان اینکه حدود 800 مقاله از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است، اضافه نمود: از این تعداد 700 مقاله پذیرش شده که حدود 200 مقاله به صورت سخنرانی و حدود 500 مقاله هم به صورت پوستر در مدت برگزاری این کنگره بین المللی ارائه خواهد شد.

مدیر گروه زیست شناسی دانشگاه سمنان با بیان اینکه بیست و یکمین کنگره ملی و نهمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران شامل چهار کنفرانس خواهد بود، اضافه نمود: زیست شناسی گیاهی، زیست شناسی جانوری، زیست شناسی سلولی و مولکولی و زیست شناسی محیطی و حفاظت، محور های این کنفرانس ها است.

وی اظهار کرد: این کنگره با حضور اساتید و پژوهشگران شناخته شده داخلی و بین المللی در حوزه زیست شناسی از کشور های ایران، انگلیس، کانادا، ارمنستان، هند، پاکستان، بولیوی، اسپانیا و ... به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می گردد. این کنگره بستری ارزشمند را فراهم خواهد نمود تا ضمن ارائه تازه ترین یافته های علمی، پژوهشی و فناورانه در زمینه های متنوع علوم زیستی، سلسله نشست های هم افزایی و هم اندیشی بین اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و متخصصان علوم زیستی برگزار گردد.

به گفته ابوالمعالی، آئین افتتاحیه بیست و یکمین کنگره ملی و نهمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران روز 28 بهمن با حضور محمد نبیونی، رئیس هیات مدیره انجمن زیست شناسی ایران و محسن شریفی، نائب رئیس این انجمن در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار می گردد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 51582

به "دانشگاه سمنان میزبان نهمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه سمنان میزبان نهمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید