دردسر جدید زیدان؛ ابتلای یک بازیکن رئال به کرونا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یکی از بازیکنان رئال مادرید در آستانه ملاقات حساس این تیم مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا به کرونا مبتلا شده است.

دردسر جدید زیدان؛ ابتلای یک بازیکن رئال به کرونا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رئال مادرید سه شنبه شب در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و در یک مسابقه بسیار حساس به مصاف اینتر خواهد رفت؛ دیداری که پیروزی در آن از اهمیت بسیار بالایی برای شاگردان زین الدین زیدان برخوردار است.

حالا و در آستانه این رقابت حساس مارکا تایید نموده که یکی از بازیکنان رئال مادرید به کرونا مبتلا شده است. طبق پروتکل یوفا این نهاد یک یا دو روز پیش از هر مسابقه لیگ قهرمانان اروپا به دریافت تست PCR از همه اعضای باشگاه ها تاکید دارد. این بدان معناست که ممکن است با توجه به مثبت شدن تست کرونا یکی از بازیکنان رئال، تعداد افراد مبتلا در این تیم بیشتر هم باشد.

با این حال به نظر می رسد که طی ساعات آینده یک آزمایش جدید دیگر از بازیکن مورد نظر انجام خواهد شد تا از نتیجه حاصل شده اطمینان حاصل گردد.

این موضوع می تواند یک بدشانسی عظیم دیگر برای زین الدین زیدان تلقی گردد و اگر این بازیکن از مدافعان رئال مادرید باشد، اوضاع برای سرمربی فرانسوی بدتر هم خواهد شد چرا که لوس بلانکوس فعلاً دنی کارواخال و ناچو فرناندز را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و حضور لوکاس واسکز نیز مقابل اینتر در هاله ای از ابهام واقع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 43704

به "دردسر جدید زیدان؛ ابتلای یک بازیکن رئال به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر جدید زیدان؛ ابتلای یک بازیکن رئال به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید