بیشتر از چیزی که هستید باشید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، همه می دانیم چیزی که می شویم مهم تر از چیزی است که به دست می آوریم. مهم ترین سوالی که باید از خودتان بپرسید این نیست که من چه چیزهایی به دست آورده ام؟ بلکه باید از خودتان بپرسید من چه کسی شده ام؟ فردی که می شوید قطعا روی چیزهایی که به دست می آورید تاثیر می گذارد. پس اینگونه فکر کنید: بیشتر چیزهایی که امروز دارید توسط شخصیتی که امروز هستید جذب کرده اید. پیشرفت شخصی یک مبارزه و چالش بزرگ است و بدون چالش هم هیچ برنده ای وجود نخواهد داشت. زندگی چالشی است برای پیشرفت خودمان و مهارت های مان تا ببینم چه چیزهایی را می توانیم به شکل ارزش در دنیای تجارت خلق کنیم.

بیشتر از چیزی که هستید باشید

عادت های جدید به آسانی به دست نمی آیند اما می توان آن ها را تقویت کرد. تغییر عادت ها آسان نیست اما غیرممکن هم نیست. پیروزیت 10 درصد الهام است و 90 درصد تلاش. باید کتاب بخوانید، مهارت های جدید یاد بگیرید، ذهن را تقویت کرده و خودتان را آماده کنید.

الهام باید به انظباط بینجامد و ایجاد انگیزه کند. باید به قدری انگیزه داشته باشید که در کلاس ها شرکت کنید، مطالعه کنید و آنقدر چیزی را تکرار کنید تا بخشی از خودتان شود . این ها همان چالش ها هستند که با رشد دادنشان موقعیت فعلی خودتان را تعیین می کنید.

پیروزیت هدف نیست، پیروزیت یک فرآیند است

از طریق پیشرفت خودتان می توانید به تعریف پیروزیت برسید. یک زندگی خوب دارای چهار ستون است: شادی، سلامتی، رشد و هدف. پیروی و تقویت این چهار ستون است که شما را هدایت می کند.

شادی شخصی شاید در نگاه اول خودخواهی به نظر برسد اما در یک زندگی پیروز بسیار کاربردی و موثر است. اگر از زندگی لذت نبرید برای هیچ کسی جذابت ندارید و مفید نخواهید بود به خصوص برای کسانی که به شما وابسته هستند. وقتی خرسند باشید بیشتر خودتان را درگیر کارتان می کنید و با دوستان و کسانی که دوستشان دارید بیشتر در ارتباط خواهید بود. در غیر اینصورت بیشتر درگیر ذهنیت های خود می شوید و احساس غم و رنجش می کنید.

سلامت یکی از فاکتورهای اصلی پیروزیت است. اگر انرژی بیشتری داشته باشید می توانید به پیروزیت های بیشتری برسید. سلامتی از راحت ترین فاکتورهاست که می توانید به آن برسید. زیرا می دانید که چگونه می توانید تن سالمی داشته باشید. غذای سالم بخورید ورزش کنید به اندازه کافی استراحت کنید. اگر سالم باشید می توانید کنترل تمام ابعاد زندگی را دست بگیرید.

اگر روزانه فرصت یاد دریافت یک چیز جدید، پیشرفت یک مهارت، پیشرفت در جهت هدف و درک بهتر از خود را از دست بدهید در واقع زندگی خود را به خطر انداخته اید. روزها هفته ها ماه ها و سال ها همینطور می گذرند و در تعجب می مانید که چگونه عمرتان گذشته است. این سبک زندگی پیروزیت آمیز نیست.

هدف شما مثل نوری در انتهای تونل است. نوری که باعث می شود آنقدر ادامه دهید تا به آن برسید. اگر هدف را فراموش کنید رسیدن به پیروزیت سخت می شود. اگر هم به پیروزیت برسید و فراموش کنید که چه چیزی باعث شده به آن برسید خیلی زود پیروزیت را از دست خواهید داد.

برای این که اعتماد به نفس داشته باشید باید خودتان باشید

اعتماد به نفس یکی از ویژگی های بسیار تاثیرگذار است. اگر سعی کنیم اعتماد به نفس داشته باشیم شکست می خوریم. اگر هم با اعتماد به نفس عمل کنیم باز هم در حال وانمود کردن هستیم. وقتی به کسی می گوییم اعتماد به نفس داشته باش مثل این است که به او بگوییم قدبلندتر باش. اعتماد به نفس خوب است اما چگونه باید آن را به دست بیاوریم؟

نباید به اعتماد به نفس به عنوان یک ویژگی ثابت نگاه کنیم بلکه به عنوان یک فرآیند پویا که باید در طول زندگی به دست بیاوریم نگاه کنیم. پس هرگز به چیزی که نیستید وانمود نکنید.

می توانید هر روز پیشرفت کنید

انسان ها با رشد خودشان به گذر زمان توجه می کنند. در دوران کودکی پیشرفت را در رشد جسمانی می بینیم و آن را هر سال با علامت زدن روی نشان می دهیم. اما در نوجوانی وارد سال جدید که می شویم امیدوار هستیم از نظر وضعیت جسمی و ذهنی، روابط، حرفه و زندگی اطرافیانمان در موقعیت بهتری باشیم و تنها چیزی که می خواهیم پیشرفت است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: بدونیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10986

به "بیشتر از چیزی که هستید باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر از چیزی که هستید باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید