دهیاران شاهرود در مبارزه باساخت وسازهای غیرقانونی پیشگام باشند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، محمد کرم محمدی ظهر چهارشنبه در بازدید از روستای مغان توابع شاهرود بابیان اینکه دهیاران باید با ساخت وساز در روستاها آن هم به شکل غیرمجاز مقابله نمایند، تأکید کرد: نباید آن قدر معطل کرد تا اسکلت خانه های غیرمجاز در اراضی کشاورزی و روستایی ساخته گردد و لذا باید پیش ازاین امر دهیاران به موضوع ورود نموده و مقابله نمایند.

دهیاران شاهرود در مبارزه باساخت وسازهای غیرقانونی پیشگام باشند

وی بابیان اینکه بنای غیرمجازی که تا سقف احداث شد دیگر نمی توان به راحتی جلوی آن را گرفت، تأکید داشت: ساخت وساز غیرمجاز باید فوراً مورد تذکر و ابلاغ به فرمانداری و مراجع قضایی واقع گردد و اگر مدیران در این حوزه نمی توانند وظیفه شان را انجام دهند پست هایشان را ترک نموده و جایشان را به نیروهای تازه نفس بدهند.

فرماندار شاهرود تأمین آب آشامیدنی، بهسازی معابر و ایجاد امنیت را سه اولویت فرمانداری در سال آینده دانست و بیان نمود: خوشبختانه در هیچ نقطه از شهرستان کمبود آب آشامیدنی وجود ندارد اما شاهدیم که از آب آشامیدنی برای آبیاری مزارع و باغات استفاده می گردد لذا این امر نه تنها جایز نیست بلکه به مسائل حوزه آب دامن می زند.

محمدی همچنین با اشاره به وضعیت بد پل های راه آهن موجود در بخش مرکزی شاهرود، ابراز کرد: پل راه آهن در بخش هایی مانند دیزج و رویان و ... اصلا مناسب نیست و متاسفانه مسئولان راه آهن نیز بدون حضور در این چنین جلسات، درباره پل های مذکور پاسخی ارائه نمی نمایند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4189

به "دهیاران شاهرود در مبارزه باساخت وسازهای غیرقانونی پیشگام باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهیاران شاهرود در مبارزه باساخت وسازهای غیرقانونی پیشگام باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید