دوره آموزشی مهارت های هفتگانه icdl

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پیشرفت علم و فناوری در دنیای امروز باعث شده که بسیاری از کار ها با یاری کامپیوتر ها انجام گردد. امروزه برای انجام برخی کار های ساده و پیش پا افتاده، آشنایی با ابزارهای مدرن و کامپیوتری ضروری است و می توان گفت که آشنا نبودن با اصول و مبانی پایه کامپیوتر، نا توانی افراد را در این زمینه نشان می دهد.

دوره آموزشی مهارت های هفتگانه icdl

بنابراین شرکت در دوره هایی مانند icdl می تواند کارایی زیادی برای افراد هم در زندگی شخصی و هم در شغل آنها داشته باشد.

برای شروه یادگیری رایگان مهارت های هفتگانه کامپیوتر روی لینک زیر کلیک کنید

آموزش icdl

icdl چیست؟

icdl، مخفف عبارت International Computer Driving License است که به معنای گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر می باشد و به نوعی می توان گفت مهارت های کامپیوتری افراد را تایید می نماید.

این دوره کامپیوتری استخدام شدن در هر جای جهان را برای افراد راحت تر می نماید چرا که مدرک آن بسیار مهم و حائز اهمیت است. در ادامه مطالب در زمینه دوره اموزشی icdl، هزینه، طول دوره و مدرک آن بیشتر شرح می دهیم.

Ecdl که مخفف عبارت European Computer Driving License به معنای عنوان گواهینامه اروپایی کاربری کامپیوتر می باشد همان icdl می باشد اما با عنوان ecdl شناخته می گردد. Icdl و یا ecdl گواهینامه ای است بین المللی برای کاربری رایانه که توسط نهاد icdl ارائه می گردد و کاربری این مدرک را دریافت می نماید که به درجه ای از مهارت در کار با رایانه رسیده باشد همینطور نشان می دهد که فرد مهارت های مقدماتی و اصلی کار با رایانه را فرا گرفته.

دوره آموزشی مهارت های هفتگانه icdl

دوره آموزشی مهارت های هفتگانهicdl ، دوره ای مقدماتی و جامع است برای یادگیری اصول و پایه کار با کامپیوتر.

نکته ای که برای شرکت در دوره اموزشی مهارت های هفتگانه icdl باید بدانید این است که احتیاجی نیست کاربران پیش زمینه خاصی برای حضور در این دوره آموزش کامپیوتری داشته باشند یا کلاس های پیش احتیاج شرکت نمایند چرا که این دوره به نوعی پیش احتیاجی است برای بساری از دوره های پیشرفته تر.

دوره های ای سی دی ال به عنوان اولین دوره آموزشی کامپیوتر و همچنین به عنوان دوره کلاس های مقدماتی کامپیوتر و پیش احتیاج برای ورود به سایر دوره های کامپیوتری شناخته می گردد.

شرکت در دوره آموزشی icdl برای همه افراد کاربرد دارد، اما برای 3 گروه از کاربران از اهمیت و کاربرد بیشتری برخوردار است.

کارمندان دولت و مراکز نیمه دولتی و خصوصی، افرادی که قصد ورود به بازار کار و ادامه تحصیل در مقاطع مختلف دارند، شامل این سه گروه می شوند.

برای شرکت در دوره آموزشی مهارت های هفتگانه icdl روی لینک زیر کلیک کنید.

دوره icdl

شما با شرکت در دوره icdl علاوه بر یادگیری مهارت های هفتگانه کامپیوتر می توانید مدرک بین المللی Icdl را نیز دریافت کنید.

کلاس مهارت های هفتگانه Icdl

کلاس icdl، شامل دو سطح پایه و پیشرفته می باشد و یادگیری آن کار سختی نیست و فقط باید در زمینه نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر شناخت داشته باشید.

خوب است بدانید که مدرک دوره icdl بسیار معتبر است و این مدرک در هر جای جهان اعتبار دارد. این برنامه از طریق بیست و چهار هزار مرکز نمایاندگی، یازده میلیون نفر را در صد و چهل و هشت کشور مختلف تحت پوشش خود قرار داده است.

در آموزش icdl و اخذ مدرک نهایی باید 7 مرحله تئوری و عملی این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارید :

  1. مفاهیم ابتدایی در فناوری اطلاعات

آشنایی کاربران با شبکه های اطلاعاتی و برنامه ای کاربردی روزانه کامپیوتر و فرا دریافت کار با نرم افزار و سخت افزار رایانه و به طور کلی مفهومی جامع از از فناوری اطلاعات را شامل می گردد.

  1. آشنایی با مفهومWindows ،استفاده و مدیریت فایل ها

افراد باید بتوانند با یادگیری درباره کامپیوتر و سیستم عامل، تظیمات اصلی مورد نظرشان را در ویندوز اجرا نمایند و مراحل کپی، حذف و دیگر مراحل مورد احتیاج برای مدیریت فایل ها را به راحتی انجام دهند.

  1. آشنایی با مفهوم واژه پردازی (Word )

کاربران باید با کاربرد و مفهوم این برنامه برای ایجاد متن،جدول، تصویر، قالب و... همچنین ویرایش آنها، آشنا باشند و با در کاربرد های روزانه خود به راحتی با این برنامه کار نمایند.

  1. آشنایی با مفهوم صفحه گسترده ها(EXCEL)

همانند Word دانستن کاربرد و مفهوم روزانه این برنامه نیز لازم است. دانشجویان این دوره باید بتوانند جدول بندی، قالب بندی، فرمول های ساده و کاربردی ریاضی و . . . را ایجاد نمایند.

  1. آشنایی با مفهوم پایگاه داده (Access)

کاربران باید توانایی ایجاد جداول پایگاه داده ای با پرس و جوهای مقدماتی و ویرایش آن ها را داشته باشند.

  1. ارائه مطالب (Power Point)

افراد با یادگیری این برنامه می توانند با ایجاد اسلایدها و ویرایش و قالب بندی متون و تصاویر، استفاده بسیار خوبی را از این نرم افزار داشته باشند و به بهترین شکل از امکانات نرم افزار Power Point استفاده نمایند.

  1. اینترنت

در این بخش دانشجویان بطور جامع با اینترنت و برخی شاخص های امنیتی آشنایی پیدا می نمایند و می توانند به راحتی جستجو های اینترنتی را انجام دهند. کار با صفحات اینترنتی را یاد می گیرند.. ضمناً کار با پست الکترونیک و نرم افزارهای پست الکترونیکی را نیز به کاربران آموزش داده می گردد تا بتوانند به راحتی ایمیل ها یا همان نامه های الکترونیک را ارسال و دریافت نمایند.

مهارت های هفتگانه icdl به دلیل شرایط کنونی هم به صورت مجازی و هم به صورت عملی می باشد. بهتر است اگر تصمیم به شرکت در دوره آموزشی هفتگانه ای سی دی ال را دارید در کلاس ها به طور پیوسته و منظم حاضر شوید و سعی کنید فاصله و وقفه ای میان آموزش ها نیندازید. دوره های مجازی همانند دوره های حضوری کاربردی هستند و فراگیری مطالب برای شما در دوره های مجازی به راحتی صورت می گیرد و احتیاج نیست در این مورد نگران باشید.

پس از سرانجام دوره کاربران با فراگیری مهرات های هفتگانه، مدرک رسمی ای به مهر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت می نمایند.

هزینه دوره icdl

دوره آموزشی icdl هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین تشکیل می گردد. هزینه کلاس کامپیوتر ای سی دی ال با توجه به طول دوره، کیفیت محتوای آموزشی، اعتبار موسسه و . . . متغیر است.

هزینه دوره icdl فنی حرفه ای

هر ساله اداره کل فنی و حرفه ای هزینه ای برای دوره ای سی دی ال تصویب می نماید و به اطلاع موسسه ها و آکادمی های فنی و حرفه ای و متقاضیان ثبت نام در دوره کامپیوتر icdl می رساند.

در حال فعلی این هزینه در مجتمع فنی آریا تهران بسیار پایین تر از نرخ مصوب سازمان فنی و حرفه است.

هزینه مدرک icdl فنی حرفه ای

افرادی که مهارت ها هفتگانه icdl را فرا گرفته و دانش کافی در این زمینه دارند می توانند با آزمون و معین سطحی که از طرف موسسه گرفته می گردد و با پرداخت هزینه معینی به خرید مدرک icdl اقدام نمایند و از مزیت های مدرک icdl فنی حرفه ای برخوردار شوند بدون اینکه در کلاس های icdl شرکت نمایند.

برای دریافت سریع مدرک دوره آموزشی مهارت های هفتگانه icdl روی لینک زیر کلیک کنید.

مدرک icdl

برای شرکت در آزمون Icdl رایگان وارد سایت تله تیچرز شوید. www.tele-teachers.com

دوره icdl چند ساعت است

دوره آموزشی مهارت های هفتگانه icdl متاسب با زمان برگزاری در مجتمع فنی آریا تهران بین 2 الی 2.5 ماه طول می کشد.

ثبت نام دوره icdl

برای ثبت نام دوره آموزشی مهارت های هفتگانه icdl وارد وب سایت آریا تهران (www.aryatehran.com) شده و یا با شماره های 02166919634 الی 6 تماس حاصل فرمایید.

همچنین برای دریافت فیلم های آموزشی می توانید وارد وب سایت www.tele-teachers.com شده و از فیلم های رایگان این مجموعه استفاده نمایید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54720

به "دوره آموزشی مهارت های هفتگانه icdl" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی مهارت های هفتگانه icdl"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید