دور هشتم قهرمانی شطرنج آسیا، شکست فیروزجا و سقوط به رده نهم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، علیرضا فیروزجا در دور هشتم رقابت های شطرنج قهرمانی آسیا مغلوب شد و از رده چهارم به رده نهم سقوط کرد.

دور هشتم قهرمانی شطرنج آسیا، شکست فیروزجا و سقوط به رده نهم

به گزارش خبرنگاران، در دور هشتم رقابت های انفرادی شطرنج قهرمانی آسیا در چین، نمایندگان ایران به سه تساوی و یک شکست رسیدند.

در این دور، علیرضا فیروزجا با ریتینگ 2682 مقابل لیم لی از ویتنام با ریتینگ 2694 باخت. او اکنون با 5 امتیاز در رده نهم مسابقات قرار گرفته است. فیروزجا در دور هفتم در رده چهارم قرار داشت.

پرهام مقصودلو با ریتینگ 2665 برابر یان لیو از چین با ریتینگ 2504 و پویا ایدنی با ریتینگ 2597 مقابل سارین نیهال از هند با ریتینگ 2606 به تساوی رسیدند.

در سرانجام دور هفتم پرهام مقصودلو با 5 امتیاز همچنان در رده دهم و پویا ایدنی نیز با 5 امتیاز در رده نوزدهم قرار دارند.

انوشا مهدیان تنها نماینده ایران در بخش بانوان با ریتینگ 2078 مقابل حریفی از فیلیپین با ریتینگ 2133 به تساوی رسید. او اکنون با 3 امتیاز در رده 28 ایستاده است.

رقابت های شطرنج قهرمانی آسیا در 9 دور تا 25 خرداد به میزبانی چین برگزار می گردد. در این مسابقات در بخش آزاد 74 شطرنج باز و در بخش بانوان 36 شطرنج باز حضور دارند. ایران در این رقابت ها 4 نماینده در بخش آزاد و بانوان دارد. این مسابقات حکم انتخابی جام جهانی را دارد و در سرانجام 5 شطرنج باز جواز جام جهانی را کسب خواهند کرد. جوایز مسابقات 80 هزار دلار است.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8774

به "دور هشتم قهرمانی شطرنج آسیا، شکست فیروزجا و سقوط به رده نهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دور هشتم قهرمانی شطرنج آسیا، شکست فیروزجا و سقوط به رده نهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید