دژاگه: کی روش از روز اول پشت من بود، بیرانوند ما را نگه داشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران از امارات، اشکان دژاگه بعد از برد تیم ملی فوتبال ایران مقابل عمان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا گفت: امروز خوب فوتبال بازی کردیم. بیرانوند با مهار پنالتی ما را در بازی نگه داشت. اگر آن پنالتی گل می شد کارمان سخت می شد. ما نشان دادیم پشت هم هستیم.

دژاگه: کی روش از روز اول پشت من بود، بیرانوند ما را نگه داشت

وی در مورد پنالتی خودش اظهار کرد: لحظه آخر تصمیم گرفتم پنالتی را وسط بزنم و خدا را شکر که گل شد.

هافبک تیم ملی درباره بازی بعدی ایران با چین، توضیح داد: همین که چین تا مرحله یک چهارم آمده است نشان می دهد تیم خوبی است. هر بازی که جلوتر می رویم کار سخت تر می گردد و بدن ها خسته تر می گردد. امروز هم به ما فشار آمد. چهار روز وقت داریم به خودمان برسیم. امیدوارم جلوی چین بازی خوبی انجام بدهیم.

دژاگه درباره شرایط آب و هوایی ابوظبی و سرد بودن هوای این شهر در بازی امشب، گفت: خنک بودن هوا برای ما بهتر بود. در بازی با ویتنام هوا خیلی گرم بود.

وی در مورد سر حال بودن خودش در جام ملت ها تاکید نمود: من هم بازی به بازی جلو می آیم. خدا را شکر تا اینجا به تیم یاری نموده ام. هشت سال است در تیم ملی هستم. همانطور که تیم ملی و کی روش در زمان مصدومیت پشت من بود، سعی می کنم به تیمم یاری کنم.

هافبک تیم ملی در مورد مصدومیتش و از دست دادن جام جهانی و اینکه در جام ملت ها عملکرد خوبی داشته است، گفت: کی روش از روز اول پشت من بود و واقعا از او تشکر می کنم. کی روش همیشه به من اطمینان کرد و الان وقتش است که نشان بدهم پشت او و تیم ملی هستم. امیدوارم همینطور ادامه بدهم.

دژاگه درباره دلیل تعویضش و اینکه آیا مصدوم شده بود؟ گفت: خیر مصدوم نشده بودم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3962

به "دژاگه: کی روش از روز اول پشت من بود، بیرانوند ما را نگه داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دژاگه: کی روش از روز اول پشت من بود، بیرانوند ما را نگه داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید