دونالد ترامپ فرایند انتقال قدرت به جو بایدن را تأیید کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در بیانیه ای که در حساب کاربری خود در توئیتر منتشر کرد، با قدردانی از امیلی مورفی مدیریت خدمات عمومی آمریکا بخاطر فداکاری و وفاداری پایدار به کشور مأموریت نهاد تحتِ مدیریت مورفی برای شروع رسمی فرآیند انتقال قدرت به جو بایدن را تأیید کرد.

دونالد ترامپ فرایند انتقال قدرت به جو بایدن را تأیید کرد

ترامپ با اشاره به اینکه امیلی مورفی در جریان انتخابات 2020 آمریکا مورد آزار، تهدید و بدرفتاری قرار گرفته است، گفت: توصیه می کنم که امیلی و تیم او هر آنچه را که ضروری است در مورد تشریفات اولیه انجام دهند، و به تیم خود نیز گفته ام همان طور عمل نمایند.

در پی تأیید پیروزی بایدن در انتخابات 2020 آمریکا از سوی مدیریت بخش عمومی، تیم انتقالی بایدن نیز با صدور بیانیه ای تصمیم مورفی را گامی لازم در جهت برطرف چالشهای پیش روی کشور آمریکا خواند.

لازم به ذکر است که اوایل روز دوشنبه، مورفی با اشاره به اینکه وی بر پایه ترس یا جانب گرایی تصمیم گیری نمی کند، شروع فرآیند انتقال قدرت را اظهار داشت.

مورفی در نامه ای خطاب به بایدن نوشت: لطفاً به این نکته مطلع باشید که من مستقلاً و بر پایه قانون و واقعیت های موجود این تصمیم را گرفتم.

وی در ادامه این نامه می افزاید: با توجه به مفاد و زمان بندی تصمیمم، من هرگز به طور مستقیم یا غیرمستقیم از سوی هیچ مقام قوه مجریه تحت فشار نبودم- از جمله آنهایی که در کاخ سفید یا مدیریت خدمات عمومی فعالیت می نمایند- به صراحت بگویم، من هیچ گونه دستوری مبنی بر به تأخیر انداختن تصمیم خود دریافت نکردم.

روزنامه یواس تودی نیز گزارش داد که تأیید رسمی نتایج انتخابات 2020 از سوی مورفی، بیش از 6 میلیون دلار نصیب تیم انتقالی بایدن خواهد نمود.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46635

به "دونالد ترامپ فرایند انتقال قدرت به جو بایدن را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دونالد ترامپ فرایند انتقال قدرت به جو بایدن را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید