دونده 400 متر ایران: به اوج نرسیده ام اما رکوردهایم امیدوار کننده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دونده 400 متر با مانع ایران و یکی از شانس های کسب سهمیه المپیک 2020 در مورد شرایط آمادگی جسمی و روحی خود صحبت کرد.

دونده 400 متر ایران: به اوج نرسیده ام اما رکوردهایم امیدوار کننده است

مهدی پیرجهان، دونده 21 ساله ایران که اکنون جایگاه 29 جهان در ماده 400 متر با مانع را دارد، یکی از شانس های کسب سهمیه المپیک 2020 است. این دونده مدتی است که با حمایت فدراسیون در جزیزه کیش تمرین می کند.

پیرجهان در گفت وگو با خبرنگاران، به برنامه خود تا المپیک اشاره کرد و گفت: تا 26 اسفند ماه در اردوی کیش هستم و بعد از آن هم اردوی خود را در تبریز ادامه می دهم. برای کسب آمادگی بیشتر اواخر فروردین ماه به مسابقات بین المللی ترکیه یا هند اعزام می شوم، پس از آن هم به مسابقات world challenge در کشور ژاپن می روم و در ادامه هم اواخر اردیبهشت در کشور فنلاند یا چک مسابقه می دهم.

این دونده در مورد شرایط آمادگی خود بیان نمود: به تدریج در حال رسیدن به شرایط اوج سال گذشته ام هستم و امیدوارم به همین شکل ادامه دهم تا در مسابقات پیش رو خوش بدرخشم.

او در مورد شرایط اردویی خود گفت: حمایت هایی از طرف فدراسیون صورت می گیرد و شرایط نسبتا خوبی فراهم شده است که من هم سعی می کنم از آن به درستی استفاده کنم. محل اردوی آقای حدادی هم به من نزدیک است و او را می بینم.

پیرجهان در مورد رکوردهایی که در تمرین های خود ثبت می کند، گفت: فعلا به اوج نرسیده ام اما رکوردهایی که می زنم امیدوار کننده است. به رکوردهایی که در برنامه معین کرده ایم زودتر از زمان مقرر می رسم و امیدوارم این فرایند ادامه داشته باشد تا بهترین عملکرد را در مسابقات رسمی ارائه بدهم.

پیرجهان در مورد نداشتن روانشناس بیان نمود: هر ورزشکاری نیاز به روانشناس دارد، هرچند شرایط ذهنی تقریبا خوبی دارم اما امیدوارم که امکان صحبت با روانشناس برایم فراهم شود. فعلا روانشناسی ندارم و با فدراسیون هم در این مورد صحبت نکرده ام. فدراسیون باید برنامه ای کلی برای این موضوع داشته باشد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21788

به "دونده 400 متر ایران: به اوج نرسیده ام اما رکوردهایم امیدوار کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دونده 400 متر ایران: به اوج نرسیده ام اما رکوردهایم امیدوار کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید