تجلیل از پیشکسوتان و کشتی گیران اعزامی به جهانی ترکیه به وسیله کمیته ملی المپیک

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مراسم بدرقه کاروان کشتی ناشنوایان اعزامی به مسابقات قهرمانی دنیا ترکیه در سالن فارسی آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید.

تجلیل از پیشکسوتان و کشتی گیران اعزامی به جهانی ترکیه به وسیله کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرنگاران، مراسم بدرقه کاروان کشتی ناشتوایان اعزامی به مسابقات قهرمانی دنیا ترکیه امروز پنجشنبه 10 تیرماه با حضور رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، مهران تیشه گران رییس فدراسیون ناشنوایان، محمد نصیری پیشکسوت وزنه برداری، محمدپرگر رییس کنفدراسیون آسیا - اقیانوسیه ورزش ناشنوایان، تشکری هاشمی عضو شورای شهر تهران، فرشادان نماینده مجلس و عضو هیات رییسه فدراسیون و اعضای کادر فنی و کشتی گیران آزاد و فرنگی اعزامی به مسابقات قهرمانی دنیا در سالن فارسی آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید.

در این مراسم عبدالحمید احمدی گفت: بزرگترین افتخار جامعه ورزش شاد کردن دل مردم به وسیله قهرمانی ها و اهتزاز پرچم ایران و ترویج فرهنگ های اخلاقی در میادین ورزشی است. ما به شما قهرمانان افتخار می کنیم، همانطور که شما دل مردم را شاد می کنید دعای خیر مردم هم پشت سر شماست.

وی اضافه کرد: منتظر خبرهای خوب از مسابقات جام دنیای هستیم که برترین نتیجه را کسب کنید. از همه زحمتکشان عرصه ورزش ناشنوایان تشکر می کنم.

در این مراسم بعلاوه مهران تیشه گران گفت: کاروان کشتی ناشنوایان با 62 نفر در رده سنی جوانان و بزرگسالان راهی مسابقات دنیای ترکیه است که تیم فرنگی فردا آدینه راهی این مسابقات می گردد و تیم آزاد 14 تیر به مسابقات دنیای اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: خدارا شکر می کنم که امروز با حمایت های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد را روانه مسابقات جام دنیای کشتی در ترکیه می کنیم. تیم کشتی ناشنوایان در دو رده جوانان و بزرگسالان در بخش فرنگی و آزاد روانه مسابقات می گردد. هر دو تیم از مربیان بزرگی برخوردار هستند که حدود شش ماه است که راهنمایی تیم ها را برعهده دارند.

رییس فدراسیون ورزش های ناشنوایان اظهار داشت: تیم بزرگسالان ما در مسابقات دنیای قبل اسم قهرمانی را کسب کرد و فرنگی مقام سومی دنیا را در کارنامه خود دارد. در المپیک ناشنوایان هم همیشه جزو 6 تیم برتر دنیا بودیم و سال بعد هم قطعا اگر حمایت ها ادامه داشته باشد، حرف زیادی در المپیک برزیل برای گفتن خواهیم داشت.

تیشه گران ادامه داد: این کاروان کشتی با نام زنده یاد علی دلفانی به مسابقات اعزام می گردد و امیدوار هستیم که با ارائه کشتی های خوب به وسیله ورزشکارانمان روح علی دلفانی هم شاد گردد.

رییس فدراسیون ناشنوایان اظهار داشت: در برگزاری اردوهای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی تا به امروز پروتکل ها به خوبی رعایت شده و کشتی گیران فرنگی فردا در شرایطی راهی ترکیه می شوند که به تمام کادر فنی و کشتی گیران واکسن تزریق شده و تست PCR هم اجرا شده تا کاروان اعزامی بدون هیچ دغدغه ای برای شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا راهی ترکیه گردد.

در سرانجام این مراسم بعلاوه از سوی صالحی امیری قرار شد مبلع 10 میلیون تومان به خانواده مرحوم دلفانی، 5 میلیون تومان به پیشکسوتان این رشته و یک میلیون تومان به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی ناشنوا اعزامی به دنیای ترکیه اهدا گردد.

بعلاوه از خانواده مرحوم دلفانی در این مراسم از سوی فدراسیون ناشنوایان و کمیته ملی المپیک تجلیل به عمل آمد.

رضایی: برگزاری چنین مراسمی باعث افزایش روحیه کشتی گیران ناشنوا می گردد

رییس انجمن کشتی ناشنوایان در حاشیه مراسم بدرقه کشتی گیران ناشنوا به مسابقات قهرمانی دنیا ترکیه گفت: برگزاری چنین مراسم هایی باعث می گردد تا کشتی گیران ناشنوا با اعتماد به نفس بالایی در رویداد پیش رو حضور پیدا نمایند.

علیرضا رضایی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: از فدراسیون ناشنوایان و کمیته ملی المپیک به خاطر حمایت های خوبی که از کشتی گیران ناشنوا برای شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا ترکیه داشتند تقدیر و تشکر می کنم که با برگزاری چنین مراسمی شرایطی را ایجاد کردند که صندلی واقعی کشتی گیران ناشنوا دیده گردد و با اعتماد به نفس بالایی در رویداد پیش رو شرکت نمایند.

وی ضمن تشکر از زحمات و کوشش های کادر فنی کشتی آزاد و فرنگی، گفت: برای موفقیت کشتی گیران آزاد و فرنگی در ترکیه زحمات زیادی به وسیله کادر فنی کشیده شده که امیدوارم ورزشکاران با افتخارآفرینی به این زحمات و کوشش های اجرا شده پاسخ مثبت بدهند.

رضایی در سرانجام اضافه کرد: تیم کشتی آزاد در سالهای اخیر همیشه قهرمان دنیا و فرنگی سومی دنیا را در کارنامه خود داشتند که امیدوارم این دوره هم شاهد این افتخارآفرینی ها باشیم.

خیرآبادی: برای کسب سکو رقابت خواهیم کرد

مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان با ابراز رضایت از عملکرد کشتی گیران اعزامی به قهرمانی دنیا ترکیه، گفت: برگزاری مراسم بدرقه و افزایش پاداش مدال آوران ناشنوا در افتخارآفرینی آنها در قهرمانی دنیا ترکیه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

جمشید خیرآبادی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: برگزاری چنین مراسم هایی به وسیله فدراسیون ناشنوایان کار بسیار ارزشمندی بود و سبب می گردد که کشتی گیران ناشنوا هم همچون افراد شنوا دیده شوند، قطعا این مساله در ارتقای انگیزه و روحیه ورزشکاران قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی دنیا بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی در ارزیابی از شرایط کشتی گیران اعزامی گفت: برای شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا 6 مرحله اردو پیش بینی شده بود که در حال حاضر شرایط ورزشکاران نسبت به گذشته راضی نماینده و مطلوب است. امیدوارم کشتی گیران فرنگی کار با افتخارآفرینی در ترکیه به زحمات فدراسیون، کادر فنی و رییس انجمن پاسخ مثبت بدهند.

خیرآبادی بعلاوه ضمن تشکر از حمایت های صالحی امیری، توضیح داد: افزایش 60 درصدی پاداش مدال آوران ناشنوا و حمایت های خوب کمیته ملی المپیک در این دوره سبب شده تا ورزشکاران با انگیزه و روحیه بهتری در مسابقات حضور پیدا نمایند.

وی در سرانجام پیرامون این پرسش که چقدر به کسب سکو امیدوار هستید، اضافه کرد: با حمایت های اجرا شده، تنها برای کسب سکو رقابت خواهیم کرد تا دل مردم را شاد کنیم.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60061

به "تجلیل از پیشکسوتان و کشتی گیران اعزامی به جهانی ترکیه به وسیله کمیته ملی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از پیشکسوتان و کشتی گیران اعزامی به جهانی ترکیه به وسیله کمیته ملی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید