دو برداشت از چند کلیپ

به گزارش مجله یک کامپیوتر، انتشار کلیپ های سالهای نه چندان دور تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از سفر به شلمچه-که در حال عزاداری و سینه زنی هستند- نکات قابل تاملی را یادآور می گردد.

دو برداشت از چند کلیپ

در این کلیپ ها چهره های فوتبالی حضور دارند که آن سالها هنوز به شهرت نرسیده بودند؛ از سید مهدی رحمتی و مهدی رجب زاده گرفته تا مهرزاد معدنچی، سیاوش اکبرپور ، فرشید طالبی و…

***

نکته اول: در بین فوتبالیست های حاضر در این فیلم ها همه آنها از فوتبال خداحافظی نموده اند و تنها سید مهدی رحمتی همچنان دل از مستطیل سبز نکنده است.

نکته دوم: فجر شهید سپاسی زمانی با این بازیکنان با انگیزه و راهنمایی غلام پیروانی در بالاترین رده فوتبال ایران می درخشید؛ چهره های حاضر در این فیلم بعدها هر کدامشان به ستاره های فوتبال ایران تبدیل شدند.

حالا اما شیراز و فارس سالهاست در لیگ برتر نماینده ندارد. در بهترین حالتش چند سالی است فجر و قشقایی در لیگ دسته اول از سقوط به دسته پایین تر جان سالم به در می برند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13078

به "دو برداشت از چند کلیپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو برداشت از چند کلیپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید