راهنمای جامع سفر به استانبول [آپدیت 2019]

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در این مقاله تصمیم گرفتیم تا راهنمای جامع سفر به استانبول ترکیه را به شما کاربران علاقمند به سفرهای خارجی معرفی کنیم پس اگر قصد سفر به شهر زیبا و دوست داشتنی استانبول را دارید پیشنهاد میکنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

راهنمای جامع سفر به استانبول [آپدیت 2019]

صندلی متنی

بسیاری از افراد علاقه دارند تا در تورهای دسته جمعی به سفرهای خارجی بروند و بعضی دیگر به علت نا آشنا بودن با فضای کشورهای خارجی ترجیح می دهند تا اولین سفر خود را همراه با تورها همسفر شوند.

اینکه چطور بتوانید از برنامه تورهایی که می خواهید با آن سفر کنید معطل شوید نکته بسیار مهمی است.

کشور ترکیه در این روزها به عنوان یکی از مقاصد پر هوادار بین ایرانیان تبدیل شده و سالانه تعداد زیادی گردشگر ایرانی به قصد لذت به این کشور سفر می نمایند.

در میان شهرهای این کشور شهر استانبول به عنوان جذاب ترین شهر ترکیه شناخته شده است لذا تورهای فراوانی به این مقصد از داخل کشور به سمت ترکیه برنامه ریزی شده اند.

به طور کلی براساس براساس اطلاعات به دست آمده بلیط هواپیما 2019 استانبول بیشتر در قالب تورها به فروش رسیده است.

این که با چه توری به این شهر سفر کنید به عوامل مختلفی از جمله زمان سفر، هتل انتخاب شده، هزینه و عوامل متعدد دیگری بستگی دارد که در هنگام رزرو تور خود باید به این نکات توجه داشته باشید.

اما به صورت کلی نکاتی هستند که در تمامی تورها به چشم می خورند و قصد داریم تا درباره این نکات در این مقاله صحبت کنیم. ابتدا بیایید تا کمی با شهر استانبول آشنا شویم.

استانبول :

شهر استانبول بزرگ ترین شهر کشور ترکیه است که نیمی از آن در قاره اروپا و نیم دیگرش در قاره آسیا واقع شده است. در این شهر جاذبه های فراوانی وجود دارد و از اب و هوای مناسبی برای سفر برخوردار است.

پیشنهاد ما به شما این است تا در بهار به این شهر سفر کنید چرا که هم آب و هوای مناسب تری دارد و هم شلوغی فصل تابستان را ندارد. و همچنین قیمت تورهای استانبول در این فصل خیلی بالا نمی باشد.

جاذبه های گردشگری :

شهر استانبول شهری تاریخی است که اکثربناهای آن متعلق به دوران امپراطوری عثمانی می باشد. از آن جمله می توان به میدان سلطان احمد، کاخ توپقاپی، قصر غرق شده و سایر بناها اشاره نمود.

هم چنین این شهر دارای تنگه زیبای بسفر است که قایق سواری روی این تنگه را به هیچ عنوان نباید از دست داد.

کشور ترکیه در دوران امپراطوری عثمانی خود را مرکز دنیا اسلام میدانسته و به همین علت در شهر استانبول می توانید شاهد مساجد زیادی باشید که از معروف ترین آن ها می توان به مسجد آبی یا مسجد سلطان احمد و مسجد حاجی بایرام اشاره نمود.

مراکز خرید

اغلب ایرانیان با جنس ترک آشنایی دارند. در اغلب مغازه های ایرانی می توانید حداقل یک یا دو جنس ترک را ببینید.

خب پس کسی که به ترکیه سفر می نماید حتما دوست دارد تا اجناس ترک را نیز ببیند و خریدی انجام بدهد. استانبول نیز ماننده همه شهرهای دنیا مراکز خرید لوکس و مراکز خرید ارزان تر را دارد از این رو باید با این مراکز آشنایی داشته باشید تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید و در عین حال خرید خود را نیز انجام دهید.

یکی از جاذبه های گردشگری استانبول میدان تقسیم است که به خیابان استقلال متصل است. خیابان استقلال خیابانی است که هیچ گونه وسیله نقلیه ای حق ورود به آن را ندارد. در این خیابان می توانید انواع مغازه های لوکس استانبول را ببینید و از اجناس زیبای آن ها خریداری کنید.

همانطور که گفته شد ترکیه مقصدی مناسب برای خرید میباشد و افراد زیادی می باشند که تنها به هدف خرید وارد این کشور می شوند.

شما نیز می توانید با خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو هتل با قیمت مناسب برای خرید به ترکیه، به ویژه استانبول سفر کنید. برای پیدا کردن قیمت مناسب می توانید از این قسمت اقدام به خرید بلیط هواپیما استانبول https://www.tahagasht.com/flight/istanbul-airplane-ticket بکنید.

فرودگاه:

فرودگاه بین المللی ترکیه که در شهر استانبول واقع شده و اولین مکانی است که پس از ورود به ترکیه آن را میبینید. از این فرودگاه به راحتی می توانید به میدان تقسیم برسید.

میدان اصلی شهر که اکثر هتل های استانبول در آن قرار دارند.

دیگر فرودگاه این شهر فرودگاه صبیحه گوکچن است که به نام و یاد اولین زن خلبان ترک و اولین زن خلبان جنگی نام گذاری شده است.

هتل:

برای رزرو هتل در استانبول باید دقت داشته باشید که برای اقامت خود چه میزان می خواهید هزینه کنید. زمانی که با تور سفر میکنید وظیفه رزرو هتل برعهده آژانس مربوطه است.

بنابراین با توجه به هزینه ای که برای تور می پردازید خدمات و هتل متفاوتی نیز برای شما انتخاب خواهد شد.

هتل های معروف این شهر همچون هتل هیلتون بسفرس خدمات و امکانات رفاهی بالایی ارائه می دهند و به همین میزان هزینه بالاتری برای هر شب خود درخواست خواهند کرد.

غذا:

برای صرفه جویی در هزینه های خود می توانید از غذاهای خیابانی و یا رستوران های کوچک استانبول غذا تهیه کنید و یا مواد غذایی خریداری کنید و خود به طبخ غذا مشغول شوید ولی به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما از غذاهای ترکیه امتحان کنید.

برای خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، خرید بیمه مسافرتی و … با مناسب ترین قیمت می توانید به سایت آژانس مسافرتی طاهاگشت مراجعه کنید. سایت طاهاگشت https://www.tahagasht.com/

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت دندان ارتودنسی

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: تاپ تراول
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12708

به "راهنمای جامع سفر به استانبول [آپدیت 2019]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای جامع سفر به استانبول [آپدیت 2019]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید