راهنمای سفر به فیجی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، زیبایی فیجی تا زمانی که خودتان آن را با چشمان خود ندیده باشید قابل وصف نیست. زمانی که به این منطقه سفر کنید در خصوص چیزی که می بینید شگفت زده خواهید شد. اگرچه این شهر بسیار زیباست اما تا زمانی که در آن قدم نگذاشته اید، نمی توانید این تجربه را درک کنید.

راهنمای سفر به فیجی

اگر بخواهیم صادق باشیم، هیچ علت خاصی برای سفر به فیجی احتیاج نیست. اما ما در این مقاله 10 علت بسیار مهم را برای سفر به فیجی بیان می کنیم.

غرق شدن در طبیعت زیبای فیجی:

جنگل های فیجی:

فیجی جنگل های بسیاز زیبایی دارد که در روی زمین بی نظیر است. برای اینکه سفر خود را لذت بخش تر کنید، کافیست سری به جنگل های زیبای آن بزنید و از طبیعت زیبای آن بهره مند شوید. به خصوص اگر در Nadi هستید.

آبشارهای فیجی:

یکی از زیباترین مناظری که شما در فیجی خواهید دید، پارک میراث ملی بوماست که در آن آبشارهایی به ارتفاع 18 متر وجود دارد. همانطور که این آبشارها از بیرون زیبا و چشم نواز هستند، از نزدیک هم بسیار بهتر دیده می شوند.

پیاده روی در فیجی:

در حال حاضر، شما می توانید انتظار چیزهایی را در فیجی داشته باشید که در هیچ جایی از زمین پیدا نمی گردد. این موضوع در خصوص پیاده روی در جنگل های بارانی فیجی هم صادق است. این پیاده روی بخشی از یک ماجراجویی هیجان انگیز است به خصوص اگر شما در حال پیاده روی در قله های زیبای جزایر Yasawa باشید.

ساحل های شگفت انگیز فیجی:

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید در کنار ساحل قدم بزنید پس عاشق ساحل های زیبای فیجی خواهید شد. در این مکان، فعالیت های زیر آبی بسیار زیادی وجود دارد که می توانید در بخشی از آن ها شرکت کنید.

بعضی از این فعالیت ها شامل غواصی است. زیر آب جایی است که شما قادر خواهید بود صخره های مرجانی و انواع ماهی های رنگارنگ، همانند ستاره های دریایی ، هشت پا و کوسه ها را مشاهده کنید.

صبح زود برای انجام چنین فعالیت هایی بسیار بهتر است زیرا آب آرام تر است و همین امر هم به شما اجازه می دهد همه چیز را به خوبی ببینید.این تجربه بسیار عالی است و اگر فیجی را بدون بازدید از ساحل های زیبای آن ترک کنید، بخش مهمی از سفر خود را از دست داده اید.

احساس بودن در برترین نقطه دنیا:

معمولا بیشتر افراد دوست دارند هر جایی که سفر می نمایند با چهره ای شاد و مهربان از آن ها پذیرایی گردد. متاسفانه این موضوع درمنزل رخ نمی دهد اما در فیجی می توانید این احساس زیبا را داشته باشید. اگر به مکان هایی همانند جزایر Mantray سفر کنید، بیشتر افراد با چهره ای گشاده از شما استقبال خواهند کرد.

مردم فیجی همواره شاد هستند و همین امر هم موجب می گردد شما هم احساس شادی کنید. زمانی که از فیجی تماشا می کنید، دیگر دوست ندارید به خانه برگردید.

دسترسی آسان به فیجی:

رفتن به فیجی زیاد هم سخت نیست. شما می توانید از راه دریا و یا به صورت هوایی به آن سفر کنید. اگر از استرالیا و یا نیوزیلند تماشا نموده اید، شما می توانید چند روز از زمان خود را هم به فیجی اختصاص دهید.

فیجی ارزش سفر کردن به آن را دارد، به خصوص اینکه در آن تجربه های نابی وجود دارد که هرگز در استرالیا نمی توانید پیدا کنید.

غذاهای دریایی خوشمزه فیجی:

بهتر است در فیجی تا جایی که می توانید در فعالیت های مختلف شرکت کنید تا اشتهای کافی برای خوردن غذاهای دریایی خوشمزه آن را داشته باشید.

در فیجی ، مزه غذاهای دریایی بسیار بهتر از سایر مکان هاست، به خصوص اگر این غذاها را کنار ساحل و در شب میل کنید. اگر از خوردن غذاهای تند لذت می برید، هیچ جایی بهتر از فیجی برای خوردن آن ها پیدا نخواهید کرد.

زمانی که از غذاهای فیجی لذت می برید، خوردن کاوا را از قلم نیاندازید. کاوا یک نوشیدنی سنتی در فیجی است که طعم بسیار خوبی دارد.

صلح و آرامش در فیجی:

اگر هدف از سفرتان به فیجی، فرار از تمامی هیاهوی زندگی است، باید بگوییم مکان خوبی را انتخاب نموده اید. فیجی مکان بسیار خوبی برای آرامش و صلح است. شما می توانید روز خود را با جلسات یوگا شروع کنید و سپس از حمام گل لذت کافی را ببرید.

فیجی شهر صلح وآرامش است. قبل از سفر به فیجی مطمئن شوید که زمان کافی برای سفر و شرکت در کلاس های یوگا را داشته باشید.

بازگشت بدون نا امیدی:

زمانی که در خصوص فیجی فکر می کنیم، به یاد سواحل شنی زیبا و رویایی آن می افتیم. زمانی که به آن جا رسیدید، خواهید فهمید که فیجی زیباتر از آن چیزی است که فکرش را می کردید.

به نام یک کشور اکوتوریستی، فیجی مکان های بسیار زیبایی برای تماشا دارد. حتما از اینکه در گذشته به فیجی سفر ننموده اید ناراحت و غمگین خواهید شد. ترک فیجی بدون هیچ ناامیدی و ناراحتی ، تنها علت مهم برای سفر به آن است.

12 کلیسای معروف فرانسه

جاهای تماشای توکیو و جاذبه های گردشگری ژاپن

15 علت برای تجربه یک مسافرت تنهایی

20 جاذبه گردشگری برتر آسیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: آلامتو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60404

به "راهنمای سفر به فیجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به فیجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید