راه اندازی کمپین دوری و دوستی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از راه اندازی کمپین دوری و دوستی خبر داد.

راه اندازی کمپین دوری و دوستی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، با توجه به تداوم مبارزه با بیماری کرونا و اهمیت موضوع قطع زنجیره انتقال این ویروس و رعایت فاصله اجتماعی یا فاصله فیزیکی، شهرداری تهران اقداماتی را در این حوزه برنامه ریزی کرده است.

براساس وظیفه ای که معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری در کمیته آموزش و مشارکت مردمی ستاد مدیریت بحران در حوزه مبارزه با بیماری کرونا دارد، کمپینی با عنوان دوری و دوستی آغاز شده است.

بخشی از اقدامات در قالب اکران های شهری توسط سازمان زیباسازی اجرایی خواهد شد و در این پوسترها به مردم یادآوری می شود که فاصله یک و نیم متر را حفظ کنند و از از حضور در اماکن شلوغ، مرکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی خودداری کنند.

همچنین علاوه بر طرح های تبلیغاتی، کلیپ، موشن و محتوای آموزشی نیز در فضای مجازی در حال نشر بوده که بیشتر آنها در شبکه های اجتماعی شهرداری قابل مشاهده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27273

به "راه اندازی کمپین دوری و دوستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کمپین دوری و دوستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید