راوی قصه های مجید در چهل تیکه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، برنامه تلویزیونی چهل تیکه میزبان هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده قصه های مجید می گردد.

راوی قصه های مجید در چهل تیکه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی برنامه، چهل تیکه سه شنبه شب (3 دی ماه) در ادامه برنامه پخش هفتگی خود میزبان هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده کتاب قصه های مجید می گردد.

کتاب قصه های مجید که در اوایل دهه 60 نوشته شده بود، یک دهه بعد توسط کیومرث پوراحمد مورد اقتباس نهاده شد و مجموعه تلویزیونی با همین عنوان از روی آن ساخته شد که در اوایل دهه 70 مورد استقبال مخاطبان تلویزیون نهاده شد و از محبوبیت خاصی برخوردار شد.

برنامه تلویزیونی چهل تیکه برنامه پخش هفتگی خود را سه شنبه هر هفته شروع و تا آدینه ادامه می دهد. امروز سه شنبه این برنامه با حضور هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده کتاب قصه های مجید روی آنتن می رود.

همچنین در روز چهارشنبه نیز چهل تیکه میزبان امیرحسین صدیق خواهد بود، سپس در روز پنج شنبه بار دیگر میزبان یکی از اهالی هنر بازیگری خواهد بود؛ مهمان روز پنج شنبه امیرنوری است. آخرین مهمان این برنامه که در روز آدینه 6 دی ماه پخش خواهد شد؛ برزو ارجمند بازیگر تلویزیون و سینما خواهد بود.

برنامه تلویزیونی چهل تیکه به تهیه کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و با اجرای محمدرضا علیمردانی به مرور خاطرات و نوستالژی های گذشته با حضور هنرمندان و افراد شاخص می پردازد. چهل تیکه هر هفته از سه شنبه تا آدینه از شبکه نسیم پخش می گردد. برنامه تلویزیونی چهل تیکه بر خلاف شب های پیشین که در ساعت 23 به روی آنتن می رفت، امشب ساعت 22 به روی آنتن خواهد رفت.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19570

به "راوی قصه های مجید در چهل تیکه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راوی قصه های مجید در چهل تیکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید