رسانه های قزوین در زمانه رونق هم فقیر بودند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست و خبرنگاران روزنامه خبرنگاران قزوین که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید مسائل ابتدایی معیشتی خبرنگاران حل شود، گفت: رسانه های قزوین در زمانه رونق هم فقیر بودند و نیاز به حمایت این قشر وجود دارد.

رسانه های قزوین در زمانه رونق هم فقیر بودند

به گزارش خبرنگاران قزوین،کننده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست و خبرنگاران روزنامه خبرنگاران قزوین که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید مسائل ابتدایی معیشتی خبرنگاران حل شود، گفت: رسانه های قزوین در زمانه رونق هم فقیر بودند و نیاز به حمایت این قشر وجود دارد که یکی از آنها استفاده از طرح مسکن ملی برای خبرنگاران مستاجر است که با تکلیف کردن ما به دولت برای ساخت یک میلیون مسکن در سال، اهالی رسانه هم می توانند در این طرح صاحب مسکن شوند.

لطف اله سیاهکالی مرادی همچنین در خصوص دیگر مسائل معیشتی خبرنگاران که در پی ویروس کرونا و غیره در کشور ایجاد شده، استفاده از قابلیت صنایع استان از جمله شرکت های مستقر در شهرک کاسپین را در رفع این مشکل کارساز دانست و اضافه نمود: در جلسه ای که به زودی با صاحبان صنایع و اهالی دغدغه مند رسانه برگزار خواهد شد، این موضوع را طرح کرده و از قابلیت آنان در جهت حمایت از این قشر کمک خواهیم گرفت.

وی در سرانجام با تبریک روز خبرنگار به کارکنان این رسانه گفت: متاسفانه بسکمک اعتقاد دارند که کار رسانه و خبرنگاری، کاری لوکس و شیک است ولی از آسیب های آن، که فرد را بسیار مستهلک می کند، اطلاعی ندارند.

سرپرست روزنامه جم جم استان هم در ادامه این دیدار با قدردانی از حضور ایشان و هیات همراه در این رسانه گفت: متاسفانه اهالی رسانه تنها در موسم روز خبرنگار و 17 مرداد ماه هر سال دیده می شوند و واقعا اقدام کارسازی برای آنان انجام نگرفته است تا جایی که مجبوریم برای تامین هزینه های خود، مواقع استراحت را هم در پی فعالیت اقتصادی باشیم.

مهرداد نوری با تاکید بر اینکه متاسفانه اصحاب رسانه قزوین در شرایط معیشتی نامناسبی قرار دارند، اضافه نمود: اکنون که حدود 22 سال از اولین روز خبرنگار می گذرد، اما هیچ کدام از مسائل خبرنگاران به طور ریشه ای حل نشده و متاسفانه باعث شده برخی از خبرنگاران به سمت کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی با هدف کمک گرفتن دست دراز کنند.

وی همچنین بر حمایت خبرنگاران در فعالیت حرفه ای تاکید کرد و گفت: در دولت گذشته متاسفانه خبرنگاران بسیار اذیت شدند و با کمترین مطلب به چاپ رسیده متهم به نشر اکاذیب و تشویق اذعان عمومی شدیم که امیدوارم در این دولت شاهد این قبیل رفتار نباشیم.

نوری در سرانجام بر توجه همه مسوولان بر رفع مسائل خبرنگاران و اهالی رسانه تاکید کرد و خواستار افزایش ظرفیت عضویت خبرنگاران استان در صندوق هنر وزارت ارشاد شد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 62056

به "رسانه های قزوین در زمانه رونق هم فقیر بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه های قزوین در زمانه رونق هم فقیر بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید